dec
31

 

Ismét otthoni munka átveréstől hangos az álláspiac!


Az Mtv egy újabb csaló céget leplezett le, akik állás, munka átveréseket közvetítenek. Fő profiljuk az otthoni munka! Természetesen itt is pénzt követelnek 700 Forintot, a nemlétező munkáért! Messze kerüljétek el ha a lenti cégnévvél közvetít valaki munkát!



Itt az mtv cikke: Forrás: http://www.hirado.hu/cikk.php?id=204061


Egy ercsi asszony szavait hallották, Jolánét, aki inkább nem dolgozik, hogy ne kelljen becsapnia senkit. De miért kéne bárkit is becsapni, ha dolgozni szeretnénk? Úgy kezdődött, hogy Jolán otthon is végezhető munkát keresett.

"Augusztus óta táppénzen vagyok, és elég kevés a közalkalmazott fizetése."

Az újságok hirdetési rovatait bújta, mikor a Fejér Megyei Hírlapban biztató hirdetésre bukkant.

"A hirdetés szövege az volt, hogy otthon végezhető könnyű munka, egy telefonszám, volt megadva, hogy sms-ben adjam le a nevemet és címemet"

Ez akár gyanús is lehetett volna, hogy - a biznisz világában elég szokatlan módon - sms-ben folyik az ügyfelek tájékoztatása, mint valami randivonal esetében, de Jolán nem fogott gyanút, és elküldte az adatait, rövidesen levelet kapott, mely a következő instrukciókat tartalmazta:

"Válaszborítékot küldjek, és 700 forintot rózsaszín csekken fizessek be. Fénymásoljam le, és ő majd visszaküld nekem választható munkát."

Jolán a kért módon járt el. Hamarosan egy ilyen formanyomtatványt kapott, mely egy cég szórólapját tartalmazta. Az Euro Market Magyarország Kft-jét. Teendője annyi volt, hogy ötezer forint kíséretében elküldi a cégnek a nyomtatványt a bekarikázott választott munkakörrel. Jolán a borítékolást választott. Néhány nappal később másodjára is csengetett a postás, ezúttal egy nagyobb borítékkal. Jolán kibontotta a papírzacskót, meglepetésére a már ismert szórólapok hullottak ki belőle.

"Ezt 100 embernek el kellett volna küldjem postán, aki jelentkezik ugyanúgy sms-ben, és a 700 forintot ugyanúgy a 100 ember elküldte volna nekem"

Az úgynevezett munkacsomag még munkaleírást is tartalmazott, mintákat, hogyan kell kinéznie egy apróhirdetésnek, mely könnyen végezhető otthoni munkát kínál. Ezután érthetővé vált, miért csak sms-ben lehet érintkezni a hirdetést feladóval, akitől Jolán magyarázatot várt volna a történtek után. Vargáné B. Brigitta nem volt elérhető, a munkacsomagot küldő Euro Market Magyarország Kft-vel is hasonlóan járt.

"A céget sem tudtuk felhívni, mert én még a tudakozót is felhívtam, hogy van-e bejelentve Euro Market cég."

Elárulom a megfejtést: a cég címére nincs bejegyezve telefon, se mobil, se vezetékes. Ellátogattunk a cég címére a Váci úton, ebben az irodaházban dolgozott, pardon volt bejegyezve a cég a cégbírósági bejegyzések szerint, irodának azonban híre-hamva. Az alkalmazottaktól megtudtuk, egyetlen hónapig valóban itt működött az Euro Market, munka azonban sosem folyt. A Kft-ben egy Korpás és egy Porció nevű úr érintett, régi vágású urakról lehet szó, akik ellenségei a technika vívmányainak, mert a dokumentumokban szerepelő lakhelyükön sincs telefon. Különben a két úrnak a bujkálásra minden oka megvan. Egyrészt becsapják az embereket, másrészt - mivel számlát nem adnak a csomagért - adót is csalnak. Éppen ezért nem kizárt, hogy Korpás és Porció urak is megfognak ismerkedni a borítékolással, egészen közelről - a börtönben. Ezt borítékolom


Tehát, ha bárki találkozik hasonlóval messze kerülje el ezt a fajta munka lehetőséget, ahol előre pénzt követelnek! Ráadásul bármiféle szerződés nélkül!

De a legdúrvább az, hogy a cég nem létezik, de még mindig találtam olyat, aki hírdette ezt a munkát!
Sőt, a tulajdonosoknak most zajlik a büntető pere!! Figyeljetek, messze kerüljétek azt ahol  előre kell fizetni!



Továbbra is várom a kommenteket, hasznos ötleteket.
Valamint a kamu állásajánlatok bejelentését. Ha tud valaki ilyet egyből jelezze, kinyomozzuk és közzétesszük!

Lehetőség van RSS -re feliratkozni, így mindenki elsőkézből hallhat a legújabb gyanús állás, munka ajánlatokról. ( Jobb oldalt)

A bejegyzés trackback címe:

https://allaspont.blog.hu/api/trackback/id/tr78279715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.12. 22:43:54

bocs de hogy lehet azon segíteni, aki egy ilyet benéz???

kicsit arra hasonlít, mint aki elhiszi, hogy a szudáni herceg megkereste, hogy futassák át a számláján a megölt papájának a 15 millió dollárját, és hogy jelezze a komolyságát, küldjön előre 3000 dollárt

a magyarok közül is jó páran küldtek nekik, aztán futkároznak a rendőrök az ilyenek után, ahelyett hogy a komoly bűnözőket keresnék

KOVÁCSNÉ 2008.02.12. 22:03:06

EDO FER TEAM KFT.EZ IS BECSAPOS MINKA.VIGYÁZZATOK.

Kövesi Gáborné 2008.02.22. 15:05:52

Sziasztok!
Engem is sikerült átvernie az Endo-Fer Kft.-nek.Olvastam az előző írásokat és érdekes módon van egy név ami két "átverő" cégnél is ugyanaz,
ő pedig nem más, mint Korpás László az Euro Market
Magyarország Kft. és az Endo-Fer Kft ügyvezetője. Úgy látszik többször változtat nevet. amikor már ég a lába alatt a talaj odébb áll és új céggel jelenik meg a munkaerő piacon. Azt nem értem, hogy miért nem folynak eljárások ezek az emberek ellen? Biztosra veszem, hogy volt már feljelentőjük.Nem elég, hogy megtévesztő a hirdetésük, adót csalnak, és rászednek jóhiszemü embereket pusztán a saját zsebük gyarapítására.
Egyébként a két cég hirdetése, eljárása szinte teljesen ugyanaz. Megdöbbentő! Hogyan tehetik ezt büntetlenül? Ráadásul, ha elfogadnám azt, hogy hirdessem őket, ugyanúgy becsapnám a többi sorstársamat. Amennyiben van itt esetleg egy jogvégzett ember, adjon tanácsot mit lehet tenni
az ilyen hirdetőkkel szemben? Az biztos, hogy én mindenféleképpen jogi útera fogom terelni az ügyet. Apropo ez is egyfajta piramisjáték, csak nincs visszaosztás!

Kövesi Gáborné 2008.02.23. 17:48:39

Elnézést elírás történt!

Nem Endo-Fer hanem EDO-FER TEAM Kft.

Gizus 2008.03.03. 15:34:38

Sziasztok!
Nekem is a távmunka, mint vonzó alternatíva a munkaerő piacon lévő résben adhatna lehetőséget a megélhetésre, mint gondolom sokunknak. Kockázatos egy olyan feltételek mellett kétes tevékenységet vállalni a nagyon is kecsegtető ajánlatok láttán. Mint mindenre perszre erre is van vevő, de éppen azért, mert vannak kiszolgáltatott és vallom, hogy mesterségesen ebben a helyzetbe kényszerített emberek sokasága, lehetőség van arra, hogy embereket becsapják. A Munkaügy ma nem közügy. Boldoguljon mindenki ahogy tud. Vajon ez egy tudatos módszer, amivel képesek embereket a kilátástalanságukon keresztül oly módon manipulálni, hogy hinni akarjanak a nyilván való átveréseknek. Ezt döntse el mindenki maga. Sajnos a mai magyar munka morál és a fekete munka adta vélt előnyök és annak az izgalmas, kélyes lehetősége, hogy olyan többlet pénzhez juthatunk, amit nem kell adó és járulék fizetés mellett bevallani, a csábítás ki nem mondott trükkje. Csekély-e kély, ha átvernek. Ezek az úgy nevezett kihagyhatattlan lehetőségek az irigység és kapzsiság vámszedői.

pumukli 2008.03.18. 20:00:38

Sziasztok!

Az EDO FER KFT csapdájába én is besétáltam. szerintetek létezik még rendes távmunka,bedolgozás,borítékolás, csomagolás?

Andrea 2008.04.08. 18:23:53

Szia

Én is bedöltem ennek az edo-fer team kft.-nek.Én csak 3210 ft-ot, fizettem érte,de csak az volt a boritékban,hogy én is hirdessek,és sms-be válaszolnak.Egyszóval verjem át én is a jóhiszemű embereket. Természetesen számlát én sem kaptam az összegről, amit befizettem. Szerettem volna visszakövetelni a pénzem,de a telefont nem veszik fel, az email cím pedig nem müködik,nem lehet irní levelet. A pénz visszafizetésében már nem reménykedek,de valahogy szeretnék elégtételt venni ezeken az embereken,és remélem,más sem fogja annyiban hagyni, Az oldal üzemeltetőjének üzenem hozza nyilvánosságra a nyomtatványokat, ha kell én el tudom küldeni email formájában.És tegye közzé,ezt a web címet,minél több forumon,külje el minden médiának,körlevélként emailben. A károsultak mint én is,pedig jelezzék átverésüket,a fogyasztóvédelmi felügyelőségnél, illetve az APEH-nél, mivel számlát nem kaptunk az összegről. Én is ezt fogom tenni,kérem tegyen így mindenki,ne törödjünk bele, hogy átvertek, és ne adjuk meg a lehetőséget ezeknek az embereknek,hogy még több ezer, százezer embert átverjenek,és költség a pénzünket magukra,vigan éljenek, amiért van aki keményen megdolgozott. Remélem sokan elolvassák ezt a hozzászólást,és lesz eredménye.

Horváth Edit 2008.04.11. 13:14:10

Én is találtam egy bíztató, otthon végezhető borítékolási munkát. Szintén az Edo-Fer Team Kft adta fel a hirdetést.
Olvastam itt a hozzászólásokat és nem tudom meg merjem-e kockáztatni,hogy kérjem a munkacsomagot. Igaz nem smst kellett küldenem,hanem levelet de ez szerintem nem jelent semmit.
Ha valaki tud VALÓS otthon végezhető munkát kérem írjon nekem.

Zsolnai Detty 2008.04.24. 22:20:54

Sziasztok!
Mint írtátok:Továbbra is várom a kommenteket, hasznos ötleteket.
Valamint a kamu állásajánlatok bejelentését. Ha tud valaki ilyet egyből jelezze, kinyomozzuk és közzétesszük!
Erre szeretnék reagálni, a napokban olvastam az expressz internetes oladalán, hogy hostess munkát kínálnak, mivel elég előnyös órabérben és igencsak jól jönne egy kis pénz, gondoltam megpróbálom.Felhívtam őket ,és azt mondták már holnap kezdhetek csak fizzesek be 10.000ft, ez 1 éves regisztráció és ezért cserébe kapom a munkát,nos nagyon bizonytalan vagyok, hogy befizzesem-e,nem-e átverés az egész, ráadásul van a cégnek vagy 6 telefonszáma, ami néha x névhez tartozik, néha y névhez. Szeretném megtudni hogy ez megint csak egy átverés, vagy hihetek nekik, megadom a telefonszámot és mint írtátok kinyomozzátok és közzéteszitek, ebben szeretném a segítségeteket kérni. A telefonszám:06-20-235-77-98,06-1-269-35-38,

Kriszta25 2008.04.25. 12:11:05

Sziasztok!

Én is kapcsolatba léptem az EDO-FER TEAM Kft.-vel pár hete. Már évek óta látom őket hirdetni, hogy otthon végezhető munkát tudnak adni. Azt gondoltam, ha kamu, nem lennének ennyi éve a piacon. De ahogy olvasom a hozzászólásokat, rá kellett jönnöm, ugyanúgy átverés az egész!!!
Én még csak ott tartok, hogy 990 Ft-ért megkaptam AKCIÓSAN a 6 db munkaajánlatukat. Mind a 6-nak a szövege ugyan az, tehát nem lettem okosabb, mit is kell pontosan csinálni...
Valahogy véget kellene vetni ezeknek az átveréseknek, mert rengeteg jóhiszemű ember esik nap mint nap ennek áldozatául.
Létezik egyáltalán olyan otthon végezhető munka, ami nem átverés? Ha valaki tud ilyet, tájékoztasson engem is!

Németh Mária Edit · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.25. 13:56:38

Csak annyit szeretnék üzenni,hogy ilyen boritékolás,összeszerelés,gyöngyfűzés,ilyen munkák biztos nincsenek.Nekem most olyan ajánlat jött,hogy tanuljam helyesen meg az angol kiejtést,minössze 1000 Ft-ért,fizessem be,és e-mailen küldik az anyagot,terjesszem és minden megrendelő után kapok 500 Ft-ot,na ez is egy nagy átvágás,az biztos.

Kiss József 2008.05.12. 10:26:14

Nemtudom mi az oka hogy ezeket a bedolgozást hirdető embereket a törvény miért nem veszi komolyabban. Csak beírom a keresőbe,hogy bedolgozás és rengeteg találatot lehoz. Nemigen lehet hallani róla hogy a sok csaló ellen eljárás folyik. A sok álláskereső oldal miért nem ellenőrzi ezeket a hirdetéseket?

Fuck You 2008.05.12. 10:36:34

Sajnos mi csak arra vagyunk jók,hogy fizessük az adót,meg mindenféle dézsmát,amúgy szarik ránk mindenki.Lásd pl. a Bankok. Saját honfitársai alol húzza ki a talajt,Ingatlanos fedezet stb.címszóval,és ebben a mai helyzetben,hogy ne dögöljünk éhen páran belemegyünk ebbe a csapdákba,egy darabig okés minden de aztán hirtelen becsődöl a cég ahol dolgozunk és már el is veszítettük a keservesen megszerzett ingatlanunkat. Ki van velünk? A munka törvénykönyvet bújva nemigen találtam olyan részt amibe a munkások jogait védenék,van de az nevetséges,hogy milyen esetekben van igaza a melósnak.
Végkövetkeztetés: Mi csak egy eszköz vagyunk,a felsőbb osztály jólétének eléréséhez.

bakterosne 2008.06.02. 19:08:24

Én is pont ma kaptam meg az Edo-Fer Team Kft. munkaajánlat-kínálatát, eddig feladtam eredetileg 700 Ft-ot, amiből 990 ft lett, már ekkor eszembe juthatott volna, hogy átvágnak, még szerencse, hogy rátaláltam erre az oldalra, így biztos nem folytatom tovább ezt az egészet, még most leállok, majd keresek valami normális munkát, ami biztos nem legális, és engedélyezett, engem is érdekelne megbízható otthoni munka, de sajnos nem lehet tudni a rengeteg állásajánlat közül, hogy melyik az. Csak az a baj, hogy sok ember bedől ezeknek a hirdetéseknek és a végén veszik észre, hogy kizsebelték őket, meg az idejét is másra fordíthatta volna.

hátén 2008.06.02. 20:25:41

Hogy rohadjon meg az összes, én is majdnem bedőltem ennek a hülyeségnek. Ennyi embert átvágni? Nem tudom mire jó ez. Habár ebben az országban ki veszi észre, hogy hány embert is vágnak át. Kutyát nem érdekli.

Györgyusz 2008.07.14. 12:05:55

Kedves Sorstársaim!

Nekem is sikerült beállnom a " balekok" sorába.
Szerencsére, csak 700,- Ft ba került, mert a szokásos módon csak a befizetett összeg után kaptam meg , hogy milyen cégről is van szó. Előtte, csak egy név , Pf. cím és egy freemail cím volt megadva. Csodálom, hogy az ilyen becsapásokról, sem a Tv.- ben , sem a sajtóban nem esik szó.
Minden esetre jól megtömtük a zsebüket ezeknek a csalóknak. Még elképzelni is rossz , hogy hány szegény ember fizette be naponta csak a 700,- Ft -ot. Gondolom nem fognak éhezni

Anna 2008.07.15. 16:59:10

Sziasztok!
Állítólag értelmes , megfontolt ember vagyok, de ezt most megcáfoltam. Otthon végezhető munkát kerestünk. Telefonszám volt megadva, felhívtuk, egy hölgy jelentkezett, és e-mailban küldött tájékoztatót.(ha annak nevezhető), de a lényeg az volt, hogy rózsaszín csekken fizessünk 2000 ft-ot a címére. Mi "nagyon okosak" el is küldtük a válaszborítékkal együtt. Ma jött a levél....Edo-Fer Team!!!!! Válasszunk a lehetőségek közül (többezer ft-os csomagok), és küldjük vissza a megrendelőt.
Gondoltam, utána nézek.....sehol nem találtam. Így kerültem ide! Ezt nem fogom hagyni, mert már borzasztó, hogy a hiszékeny, rászorult embereket hogy kihasználják a csalók.

Szandra 2008.07.15. 20:25:06

Örülök, hogy utánakerestem én is ennek a fantasztikus kft-nek. Még idejében értesültem, hogy átverés. Örülök, hogy van ez az oldal. Ha valaki kicsit is körültekintő, eljut idáig, és nem dől be.

Sanyi · http://www.sokatkeress.hu/7lepes/ 2008.08.20. 10:01:24

De ha dolgozni szeretnétek. Sőt, otthon. Akkor miért nem néztek szét az MLM cégek között? Tudom, van aki hisz benne, van aki nem. De tény, ami tény, hogy egyre több cég, egyre több terméket forgalmaz hálózati marketing formában. Hisz ez megéri a cégnek, és minő meglepó, megéri a termékforgalmazónak, szóval nekem, de akár Neked is!
Sok helyen értékesíteni sem kell. Sőt, nem dágábbak a termékek, mint ahogyan azt sokan gondolják. Persze nem kínai árúk. De megfizethető árú, kiváló minőségú termékekkel foglalkozom én is. Olyannal amit Te is minden nap használsz.

mnmarcsi · http://dorka1981.mlap.hu 2008.08.20. 23:51:46

Nem tudom megérteni sehogyan, hogy lehet az, ami veletek történik.
Nem a bedolgozás szót kell beütni a keresőbe, hanem az internetes pénzkeresést, aztán ott nem kell fizetni senkinek. Olyan nagyon sok pénzkereseti lehetőség van az interneten, válogatni is lehet. Én azt gondolom, nem is akartok dolgozni, nem is kell, erre van szüksége az országnak.
Azért vagyunk ilyen jó helyzetben, mert bizonyosan akkor is ilyen körültekintőek voltatok, amikor szavazni kellett. Mikor lesz magyar felébredés?

Fülöp József 2008.09.11. 09:52:01

Sziasztok!
Én is belefutottam az EDO-FER TEAM Kft.-be és igaz csak 700 Ft.-tom bánja de valóban egy nagy átverés az egész és mélyen felháborítónak tartom a dolgot, hogy büntetlenül csalnak ki az emberektől pénzt.
Amúgy valaki talált már ehhez hasonló valós munka lehetőséget a neten, mert én még nem.

földesi márta 2008.09.14. 20:17:28

ez egy kamu állás most már én is tudom

vasutember 2008.09.16. 13:05:09

Épp a megrendelőlapot töltöttem ki amikor gondoltam jobban utánanézek ennek az edo-fer team kft-nek.Így találtam meg ezt az oldalt,aminek örülők mert megspóroltam 400ft-ot és egy utat a postára.
Köszi mindenkinek hogy írtatok erre az oldalra és nem estem bele a csapdába.

Marcsi · http://dorka1981.mlap.hu 2008.09.16. 20:18:21

Sziasztok!
Komolyan mondom nem értem, hogy miért kell azért fizetni, hogy dolgozhassatok
Már eleve gyanus, vagy nem?
Aki hirdet, azt hirdet mit akar, igaz nem tisztességes, de a hibás az, aki elhiszi.
Miért nem tudtok üzletépítésben gondolkodni?- nagyon sok lehetőség van az interneten, ha már egyszer, ha tehetitek a gép előtt ültök?
Miért nem mertek még olyanba sem belevágni, ami ingyenes?- nem értem.
Hol van a mi a hazánkban már kétkezi munka, ha lenne, nem szociális segélyből élnének az emberek.
Az URL- em itt van, olvasd el, s ha akarod, szívesen segítek felépíteni az üzletedet az interneten.
Lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de azért még van ilyen is, hogy valaki segíteni akar, és nem kérek 700 Ft- ot sem.
Ha úgy gondolod, írjál, az email címem: n.mariaedit@gmail.com

Mano 2008.10.06. 19:17:49

hat mit is mondjak? Jelenleg kb 3 mailt kapok naponta az allitolagos kulfoldi netes lotto nyeremenyeimrol, amiben mivel kulfoldi vagyok kerik az adminisztracios dijat.Mar egy tucat bandat "felnyomtam" az FBI honlapjan. Ma kaptam egy Burkina Faso-i levelet, a szokasos: hadd futtassanak at a szamlamon 25millio dollart. Hat nem igaz !! Ja es online munka: jelenleg a negyedik kulfoldi ajanlatot tesztelem. Egyet vegigcsinaltam, befizettem a par 10 dolcsit es elkezdtem a "munkat", egy hetem rament es erdekes, hogy az eredmenyem nulla.Azt nem ertem,hogy miert nincs olyan ajanlat ahol szimplan nem kernek penzt elore. Utalom, hogy mindegyik azt mondja o a legjobb, legbiztosabb stb.Mar egy tucat omlengos amerikai blalala-t hallgattam vegig, rosszabb mint egy szappanopera. Es akkor a nagy kedvenc az a resz ahol a mar "befutott" elodok nyilatkoznak, pld: "Shrinidad, Bangladeshbol mar az elso nap 250 dollart keresett, stb, stb" Visszaterve a hazai piacra: most tesztelek egy olyan ajanlatot, akik belfoldi halozatot epitenek ki es mit ad Isten itt is be kell fizetni egy osszeget trening cimen. Szoval kedves Barataim fogjunk osssze a kalozok ellen! ha tudok valamit irok ismet, jelenlegi tapasztalatom az, hogy vigyazzatok mindennel!!!

Tóth Erika 2008.10.06. 22:56:47

Sziasztok! Én is találkoztam az Edo-fer Kft-vel. Kifizettem a 700 Ft-ot a tájékoztatóért, és megrendeltem a munkacsomagot. A 12 ajánlat mindegyike ugyanaz : Hirdetéseket kell feladni otthon végezhető munkákról. E-mailben átküldeni az érdeklődőknek egy jelentkezési lapot, és a konkrét ajánlatokért 700 Ft-ot kérni. Ha megérkezett a pénz, elküldeni a munkacsomag-megrendelőt( van nálam vagy 200 db). Én hirdettem is ingyenes internetes oldalakon, és válaszoltam az e-mailekre. Ma kaptam egy levelet és egy rózsaszín csekket is, ami a befizetést igazolja. Vissza fogom küldeni az illető pénzét, mert már megbántam, hogy belevágtam ebbe. Nem elég, hogy engem átvertek, még arra is ráveszik az embert, hogy mások átverésével keressen pénzt. ...Az elején úgy gondoltam, hogy legalább egy részét visszahozhatom a befektetett pénznek, de azt hiszem, ez tévedés volt.

isóczky istvánné 2008.10.07. 13:13:06

amai napon 2008.1008-án én is majdnem ebbe a hibába estem, továbbra se higgyetek nekik

Máté Szabina 2008.10.10. 13:20:55

Sziasztok! Én a hét hónapos kisfiammal vagyok itthon. Napok óta nézegetem az otthoni munkákat. Nekem nagyon nagy szükségem lenne némi plussz jövedelemre. Ha tud valaki megbízható munkát, kérem, hogy segítsen.

ran 2008.10.27. 11:50:32

Köszi az oldalt gondoltam jobban utána nézek mit is jelent pontosan a boritékolási munka és így jutottam ide legalább a 700Ft-om megmaradt de állásom még mindig nincs de ezeknek legalább nem fogok bedőlni.

Jónás Zsigmond · http://allaspont.blog.hu/2007/12/31/ujabb_otthoni_munka_botrany 2008.10.28. 13:04:36

Sziasztok!
Még emlékszem régről hogy voltak rendes bedolgozási munkák(műanyagvirág összeállítás,essőköpeny hegesztés) de ezek mára teljessen eltüntek és átvették a helyüket ezek a kamucégek! Csak ismerős által aki már régen benne van ezekbe a dolgokba csak olyannak szabad hinni tehát látod ahogy megkapja és csinálja otthon a munkáját. Egyébb esetben semmi remény... marad a jól megszokott kétkezi munka:) sokszor még az sem biztos de legalább tudod hogy megdolgoztál érte!!!!

toth lászló 2008.10.30. 10:48:09

www.tavmunkanet.mlap.hu brutto 300ft-os sms küldenek munka ajánlatot tud valaki róluk valamit ,előre is köszönöm .

gergő 2008.11.01. 21:14:46

Sziasztok!
Tóth Lászlónak szeretnék válaszolni, remélem még időben elolvasod. Nemrég találtam rá én is erre az oldalra és mivel korrektnek találtam mertem küldeni 1 sms-t 300ft-ért, hogy részleteket tudjak meg a munkákról. Eredetileg az Aranykatalógus Kft-ről volt szó, de mondanom sem kell az Edo-fer Kft áll emögött is. Amint elolvastam a tájékoztatót tudtam, hogy nincs rendben itt valami, rákerestem a cég nevére és így akadtam erre az oldalra. Kicsit mérges vagyok, hogy engem is át*asztak igaz én csak 300-at fizettem a hülyeségemért, de ezzel is azokat a szemét embereket gazdagítottam.
Szóval így nézzétek ezt az oldalt is www.tavmunkanet.mlap.hu/, mert nem igazán lelkiismeretes.

gergő 2008.11.01. 21:50:20

Még valami, írta itt valaki hogy mért foglalkozunk ilyenekkel, mert csak be kell ütni a keresőbe, hogy internetes pénzkeresés és máris egy csomó jó találat van. Hát ezt ne vegyétek készpénznek. Egy barátom foglalkozott ilyenekkel és egy darab normális munka sem volt köztük.
Ilyenek vannak pl. hogy reklámbannerekre kell kattintgatni 1 centért vagy még kevesebbért is, és ha meghívsz embereket akkor utánuk kapsz jutalékot. Mindezt úgy mutatják be egyes weboldalakon, mint komoly pénzszerzési lehetőséget, pedig közel sem az. A haverom 15-20 oldalra is regisztrált, naponta kattintgatott aztán tudott vele keresni pár ezer forintot 1 hónapban. Szerintetek normális az ilyen?
Talán a partnerprogramokkal el lehet érni valamit, de azzal is csak akkor, ha nagy forgalmú weboldalad van, ahol tudsz hirdetni.

Marcsi · http://dorka1981.mlap.hu 2008.11.02. 00:05:22

Gergőnek!
Csak megkérdezném, pár ezer Ft egy hónapban nem elég kezdésnek?
Hát azért nem találsz semmit, mert egyből milliókat akarsz keresni, ez nem fog menni barátom, a hálózatot fel kell építeni, akármilyen internetes pénzkereseti lehetőségbe fogsz. Ha nyílik a sarkon egy bolt, az is csak akkor lesz sikeres, ha reklámozza, a vásárlók tovább adják a hírt, az interneten sem működik másképpen. Viszont tudok egy könyebbet, nem kell kattintgatni, ha érdekel, írjál.

gergő 2008.11.02. 10:32:43

Hát igen, meglátogatva a honlapodat már értem mért írsz ilyeneket. Te nagyban nyomod ezt az egészet, embereket szervezel be a jutalék miatt és azt várod mindenki így tegyen. Sajnos ez egy rossz piramisjáték, mert mindig kell, hogy legyenek olyan marhák a piramis alján, akik napi pár centért kattintgatnak, amiből aztán ti majd jutalékot kaptok. Szerintem ez nem munka és nem hinném, hogy az emberek erre vágynának. Valami normális, becsületes munkát kéne ajánlani nem pedig olyat, ahol csaló vagy hírtelen megszűnő cégek reklámjait nézegeted.
Amúgy ha a surfbarokra gondoltál a könnyebb munkával, akkor köszi de már ismerem azokat is. Magam is futtattam illetve egyet még mindig futtatok (mert a többiről kiderült, hogy csaló), de már azt sem sokáig, mert marha keveset fizet.
ui.: azért örülnék, hogyha leírnád te mennyit keresel egy hónapban ezzel a módszerrel. Gyanítom te sem sokat. Vagy csak azért nem mert még nem építetted fel a hálózatodat? És mégis hány hónapra van szükséged, hogy legalább a minimálbért megkeresd. Bocs, de nem hiszem, hogy ebből milliomos leszel.

Marcsi · http://dorka1981.mlap.hu 2008.11.02. 14:31:26

Gergőnek!
Ebben igazad van, mert nem sokat keresek, a cégek lekoccolnak a pénzzel, vagy egyszerűen nem hajlandóak fizetni. Az viszont már nem igaz, hogy PIRAMISJÁTÉK, majd azért nézz utána, mert nem keverendő össze a hálózatépítéssel. a piramisjáték arról szólt, pénzt kellett fizetned a piramis elején lévő embernek, és ha volt olyan buta valaki, hogy ezt meg is tette, meg is érdemelte.
Sokan keverik a MLM rendszert is a piramisjátékkal, pedig nem az, mert a pénzedért terméket kapsz, az hogy valaki nem képes rá, hogy felépítse a saját hálózatát, az sem vesztes, azért is nem, mert olyan dolgokat tanul meg, amit addig nem tudott, és ez már valami.
Én bizony minden olyan lehetőséget megpróbálok, amin nincs veszíteni valóm, ha sikerül, jó, ha nem, nem.
Igazi valós munka valóban jobb lenne nekem is, de van olyan?- ugyan.
Meg különben is, a mai Magyarországon munkából vagy pénzből akarsz megélni? - mert nálunk sajnos a kettő nagyon messze van egymástól.
Csá, gyere máskor is!

hangyás 2008.11.07. 14:42:00

Hát tudjátok én az expressz újságból néztem ki egy budapesti irodát aki bedolgozási munkát hirdetett. Be is mentem ki is fizettem 10.000,-Ft díjat. Erre kaptam egy csomó - utólag rájöttem hasznavehetetlen címet. Egyet mégis kipróbáltam felhívtam egy Benke Imréné nevű hölgyet aki közölte fizessek 1100,-ft-ot és küldi a munkalehetőségeket és láss csodát két hét után megjött tőle az EDO-FER TEAM tájékoztatója. Na ennyit az én marhaságomról. No komment.
De igaza van annak aki azt mondja, hogy eddig és ne tovább. Ha valaki gondolja szívesen csatlakozok
ellenük a szankciókhoz.

szksz 2008.11.09. 09:46:17

Én is buktam sms-ben 480.-Ft-ot.
De: MLM sem fenékig tejfel. Az Expressz.hu-n tucatszámra jelennek meg ezek, általában 1-2 céget hirdetve. Sajnos a termékeik többsége vagy nagyon drága (30-50%-kal), vagy csak egy szűk réteg számára készülnek.

Marcsi · http://http:/necipekedj.blogspot.com 2008.11.09. 23:10:02

Sziasztok!
Én most találtam egy jó üzleti lehetőséget, persze ha meglátjátok benne az üzletet. Ez nem MLM, csak kicsit hasonló, itt nem kell reklámozni a terméket, mert olyanokról van szó, melyet mindenki ismer. Nem vitaminok, amikről ki tudja, azok- e valójában, az árak elfogadhatóak, de itt szervezni kell tagokat, de ide nagyon sokan fognak csatlakozni, nekem tetszik, ha érdekel, írj ide: marcsi1963@gmail.com
Semmit nem veszítesz, ha megnézed, miről is van szó?

Tomas C. 2008.11.17. 17:06:16

Most türtőztetem magam, mert majdnem beleestem a jó-öreg EDO FER Team KFT. csapdájába. Mondjuk én csak az "egyszeri közvetítői díjat fizettem ki", ami elméletileg 480 Ft, de még nem kaptam telefon számlát, de onnantól gyanús volt hogy egyszer EDO FER KFT, másszor meg BT. Én egy 19 éves diák vagyok és csak valami kis munkát szerettem volna, erre az ilyen gátlástalan birkák etetnek a szemetükkel. Hála istennek nem csinálják valami jól, mert 12 gyanús jelet találtam a hirdetésben. Azt mondom, hogy nem kell teljesen elzárkózni a munka ezen fajtájától, de nagyon legyen mindenki résen, mert ahogy elnézem már sokakat behúztak a csőbe!!!

Tomas C. 2008.11.17. 17:16:26

Amúgy meg nem akarom elhinni, hogy ezeket az állatokat nem lehetne valahogy lebuktatni. Iszonyú mérges vagyok.

TSO 2008.12.28. 13:07:29

Nekem is sikerült egy hasonló "munkát" találni.
Amely hirdetésben ilyen kulcsszavakat találtok mint:
"heti 5-25000Ft" vagy " otthon végezhető adminisztációs, másolási munka" "napi 1-2 óra" na ez detto ugyan az mint fent említett társaik. Csak annyiban különbözik talán, hogy itt a "reklámkampány" mellé lehet rendelni bizonyos "termékeket" amiknek haszna nem igazán tudom miben rejlik. (hozzáteszem nem olvastam őket, a címek alapján viszont nem túl értékesek egy kellően széles látókörrel rendelkező felnőtt számára)
itt ált. 600 Ft a bűvös összeg...
üdv.

hemi · http://www.xn--cikkzn-zxab.info 2009.01.05. 23:46:30

Hát ja, nem mondom van gondom! Nem nagyképüségként, de miért nem ellenörizitek le a dolgot mielött fizettek?
A véleményem erröl itt: www.cikközön.info/otthoni-munka-tavmunka-allasajanlatok/

A saját kárán tanul az ember, mondták hajdanán, de mondtak olyasmit is, hogy a mások kárán tanul az okos...hát nem tudom mi igaz, de talán érdekel valakit a véleményem az mlm-röl is itt: www.cikközön.info/mlm-network-ajanlo-marketing-minden-piramis/

Igaz ez most reklám, de nekem nem kell a pénzetek.

Mégegyszer mondom nem nagyképüség, de a józan paraszti ész (több nekem sincs) nekem azt súgja, hogy ha fizetnem kell egy álláshirdetönek, akkor ö nem a munkámat akarja, hanem a pénzemet vagy nem? Ha pedig közvetítö akkor fizetek neki logo, de nem elöre, hanem utána, ha megkaptam az állást...vagy fordítva gondolkozom?

Betti22 2009.01.15. 17:54:46

Ez nagyon kemény! (Amúgy én is kifizettem 700Ft-ot...)

Sértetteket keres a rendőrség !

A Nógrád Megyei Rendőr-főkapitányság Gazdaságvédelmi Osztálya piramisjáték szervezése bűntette miatt folytat büntetőeljárást és kéri azon személyek jelentkezését, akik 2008. év folyamán otthon végezhető munkát ajánló hirdetésre jelentkeztek és a munkacsomagokat az Edo-Fer Tem Kft.-vel, az Euro-Market Kft.-vel vagy az Aranykatalógus Kft.-vel kapcsolatban kapták. Jelentkezésüket a Nógrád Megyei Rendőr-főkapitányság Gazdaságvédelmi Osztálya 411-255 (35-37mellék) telefonszámára várjuk.


:)) Nem semmi csávók ezek.. Már legalább 4éve űzik..

bali85 2009.01.28. 15:39:33

Én nem döltem be nekik, nem fizettem be pénzt!! Ugyan érdekelt volna a dolog de amikor emailben kaptam a szöveget hogy fizessek világos lett hogy ez is kamu!!
Amugy erre a névre cimre kellett volna fizetni!!

Baranyai Szabolcs
8420, Zirc, Hóvirág út 54.
Alulírott EDO-FER-TEAM Kereskedelmi, Szolgáltató és Reklámügynökség Korlátolt Felelősségű Társaság.
Székhelye: Debrecen, Cégjegyzékszám: 09-09-011409, Adószám: 13451080-2-09
ezúton igazolja, hogy
Baranyai Szabolcs, 8420, Zirc, Hóvirág u. 54. Engedélyszám, tagkód: 7124
az Edo-Fer Team Kft. hivatalos területi képviselői megbízását látja el.

Carex 2009.02.02. 10:06:03

Én is belestem, 700 forintért kaptam tőlük egy prospektust (EDO-FER TEAM) .Nem mondom hogy nem volt gyanús hogy előre kell fizetni,de nem gondoltam volna hogy az egész parasztvakítás.
Annyit tudtam róluk,hogy valami debreceni cég,gondoltam utánanézek a neten, és belevágok.
A megadott weboldalon nem találtam semmit,beírtam a keresőbe,és itt derült ki az igazság.Nagyon kemény,és nagyon felidegesített!Tényleg nincsen normális otthoni munka?????

Kati25 2009.02.16. 20:11:24

Sziasztok!
Ma kaptam meg én is a munkaajánlatokat,na persze 990ft fejébe,ja és a boríték feladó nélkül érkezett!Gondoltam mielőtt kérem az első csomagot 2430ft-ért utána nézek!Nektek köszönhetően nem dőltem be!Szemét banda ez!Ha valaki tud valós otthon végezhető munkát irjon erre a címre:kati21@citromail.hu
Sziasztok

Clare 2009.04.06. 20:57:16

Sziasztok!

Én is kerestem otthoni munkát. Diák vagyok, és az órarendemből kifolyólag nekezen (még diákmunkát is) tudok munkát vállalni. Én az expressz.hu-n találtam meg az Edo-Fer kft a diákmunkák között. Sok hasonló hirdetésre visszaírtam, de egyik sem felelt meg, mert általában csak egy személynév és egy számlaszám volt megadva, a többi fent ismertetett töltelékkel. Egyik visszajelzésben merült fel az Edo-Fer neve, gondoltam ez jó lehet, mégis végre egy cég az, aki visszaírt. Nekem az szúrta a szemem, hogy napi 1-3 óra otthoni borítékolós munkával akár meg lehet keresni a minimálbér kétszeresét, ezt eléggé hihetetlennek tartottam. Nagyon örülök, hogy utána néztem a fórumokon ennek a cégnek, legalább ezt a párszáz forintot sem bukom el rajta. Nagyon gusztustalan amit a művelnek!

mirtyoka 2009.07.21. 08:11:10

Sziasztok nagy szerencsémre rátaláltam erre az oldalra így nem is próbálkozom az EDO-Fer-nél
de pédálul ott a mobilpont.hu is ami regisztálásért 12000ft fizet(elvileg) csak annyit kell tenned hogy elovasod az álataluk küldött reklám sms-eket én egy hónapja regisztráltam de se sms nem jött sem pénz szóval erről is ennyit.De sajnos nagyon sok ilyen van.Kihasználják a pénztelenséget az 5 hónapos kislányom mellett szerettem volna valami munkát találni itthonra ahogy elnézem mind egy nagy át vágás ugy hogy valami mást kell találnom

2009.08.15. 01:00:19

Sziasztok, hasonló cégek után nyomozok én is, nem reklámként de elhelyezném a linket:

napimarketing.blog.hu/2009/08/14/hogyan_csaljak_ki_tolunk_a_penzunket

Ha gond lenne az oldal szerkesztőinek, törölhetik hozzászólásomat, de nem önös érdekből linkeltem be az oldalam, hanem hogy mások segítségére lehessek.

Üdvözlettel: SN
süti beállítások módosítása