júl
2

Úgy látszik legtöbben Edo fer Kft-ről kérdeznek.

Erről már írtunk egy hosszabb cikket, ezért most újra bemásolom.

Igen teljes Kamu az edo ferrrel szerződni, felesleges pénzkidobás!

De itt a teljes cikk, érdemes elolvasni!

 

Ez az bejegyzés, egy konkrét újjságcikk feldolgozásán alapul! Ahol egy állás, munka kereső végül elkeseredésében a médiához fordult. Nagyon érdekes Tanulság, hogyan kerüld el a Fizess a semmiért állás, munkaajánlatokat!

A céghez tartozó online álláshírdetések!


ÉV VÉGI AKCIÓ! JELENTKEZZ MOST...

ÉV VÉGI AKCIÓ! JELENTKEZZ MOST, HA JANUÁRTÓL SZERETNÉL DOLGOZNI! Diákoknak ajánlunk otthonról végezhető munkát, mely napi 1-3 órát igényel csak, így plusz zsebpénzre tehetsz szert! Kérd ingyenes tájékoztatónkat
!


Az ország egész területéről keres az Edo-Fer Team Kft. munkatársakat az alábbi munkakörök betöltésére: borítékolás (400Ft); adminisztratív papírmunka (350Ft); szórólapterjesztés (440Ft). A feltüntetett árak a munkaajánlatra vonatkoznak. Részletes tájékoztatónkat kérje e-mail címünkről!


SZERETNÉ JÖVEDELMÉT KIEGÉSZÍTENI havi 50-80 ezer forinttal? Van heti 10-15 óra szabadideje? Akkor ez a hirdetés önnek szól! Valós, otthonról végezhető munkák elvégzésére keres az Edo-Fer Team Kft. további munkatársakat az ország egész területéről! A meghirdetett munkaajánlatok a következők: Borítékolás (400 Ft); Adminisztrációs papírmunkák (350 Ft); Szórólapterjesztés (440 Ft)! A feltüntetett árak a munkaajánlatra vonatkoznak! Amennyiben komolyan szeretne plusz jövedelemre szert tenni, úgy kérje részletes tájékoztatónkat az alábbi e-mail címről


Ha ilyen Hírdetéseket látsz, akkor erre számíts! Fizess a hogy hírdethess minket!!De egy konkrét esetet ír le egy Békés megyei újság.

(Kimásoltam a cikket, a bejegyzés alján lesz egy link, az újságnak a linkje, rákattintva át tudtok menni, és a cikket teljes terjedelmében elolvasni!
)


Egy igazi állásajánlat, sőt otthoni munka!
"Szaktudást nem igénylő, otthon végezhető munka, akár havi 120 ezer forint keresettel is

Diplomás csabai olvasónk is jelentkezett a hirdetésre.

— A nyaram szabad, a pénz viszont kevés, gondoltam megpróbálom — mondta, és minden lépését papírokkal alátámasztva mesélni kezdte a történteket. A hirdetésre válaszolva egy ingyenes tájékoztató érkezett Szigethalomról, amelyben hét fajta munka közül kellett választani, majd annak leírását megvásárolni. Mivel a hetet együtt nagy kedvezménnyel ígérték, a pénzt postai csekken feladta, s megkapta a részletes ismertetéseket. Az ezekhez tartozó munkacsomagot már egy debreceni cégtől kellett megvásárolnia, az előző összeg körülbelül háromszorosáért. Az új borítékot kibontva aztán felszökött vérnyomása, ugyanis ebben ugyanazokat a papírokat találta, mint a szigethalmiban, kiegészítve egy megállapodással és a munka leírásával. Ez utóbbi pedig nem volt más, mint hogy hasonlóan a szigethalmi „munkavállalóhoz”, ő is adjon fel hirdetéseket az ország minden pontján, s kínálja fel a hét munka rövid ismertetőjét. A jelentkezőknek küldje el a részletesebb tájékoztatót (az ebből befolyó pénz lenne olvasónk fizetése), míg a munka leírását a hirdetésre válaszolók — akárcsak korábban ő — Debrecenből (újabb forintokért) kaphatnák meg. Olvasónk úgy érezte, becsapták, így lapunkhoz fordult."

A Cég tulajdonosának Ennyi volt a válasza:
Korpás László szerint pontosan az a munkafajta, amit olvasónk kifogásol, cégük egyik legjobban fizető ajánlata. Sokan 100—150 ezer forintot is megkeresnek vele havonta — állítja az ügyvezető. Egyszerű reklámtevékenység, ami semmilyen törvénybe nem ütközik. Főleg nem pilótajáték, amivel néhányan már megvádolták őket. Kell hozzá némi befektetés és munka, de meggyőződése, az eredmény nem marad el. Korpás László úgy véli, olvasónk sem ismerte fel a munka lényegét.

Ez vicces!!

A Cikk bővebb változata, itt olvasható!!
http://www.bmhirlap.hu

Tehát igazából, azért kell fizetni, hogy hírdesd a céget, különböző apróhírdetési portálokon!
Ezért vannak tele szutyokkal az apróhírdetési portálok, mert ilyen Cégeket hírdetnek otthoni munkaként!

Továbbra is várjuk a kommentekbe az állás átveréseket.
Valamint a kedvező visszajelzések miatt várhatóan januárban közepén elindítjuk az állás oldalt.
Folyamatos kontrollal, azonnali kitiltással aki nem oda valót hírdet!


Lehetőség van RSS -re feliratkozni, így mindenki elsőkézből hallhat a legújabb gyanús állás, munka ajánlatokról. ( Jobb oldalt)

A bejegyzés trackback címe:

https://allaspont.blog.hu/api/trackback/id/tr59550264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Késmárki Adrienn 2008.07.12. 21:10:05

Sziasztok!Indult egy nagyon jó kezdeményezés a munkaátverések csokorba gyűjtésére, a www.lehuzas.hu címen!

2008.07.16. 21:36:53

Álláslehetőségek tömkelege: www.8oramunka.hu/

Harangozó László 2008.11.12. 14:59:45

Mint kisnyugdijas szerettem volna ráérős időmben kis jövedelemhezjutni: itt véget ért a bizalmam: információs anyagot több mint kétezer ft-ért, ebben volt az edo-fer kft internet cime. Háromszor regisztráltam - nem engedett belépni a rendszerbe. Telefont többszörre sem veszik fel. Valószinü hogy egy újabb PIRAMIS játék veszi kezdetét. Tisztelt edo-fer ( ha olvassák) szeretném
vissza kapni azta fénzt amit a 18036 ügynöküknek elküldtem.
Tisztelettel : Harangozó Tatabánya

Marcsi · http://http:/necipekedj.blogspot.com 2008.11.13. 08:12:43

Sajnos így jár, aki még most sem tud az internet világában gondolkodni.
Persze, aki olyanokat ajánl, és nem kér pénzt érte, az már nem jó, az biztosan hazudik.
Úgy gondoljátok, hogy hálózatépítéssel nem lehet pénzt keresni. Hátha meg sem próbálod, akkor biztos nem. Ha nem gazdagodsz meg egy hónap alatt, az már ócska piramisjáték, így nevezítek. Sirni, panaszkodni kell, hogy nekem semmi nem sikerül, mindenki átver, hátha hagyod, akkor fizess, megérdemled. Olyan nem kell, amivel tudnátok egy kis pénzt keresni, akkor kell járkálni a postára a rózsaszínü csekkekkel. Egészségetekre!

FARSANGNÉ MELINDA 2008.11.17. 11:46:27

EZEKNÉL SZEMETEBB CÉG A FÖLDÖN NINCS
DE TETTEM RÓLA,HOGY A TVÜGYVÉDJE FOGLALKOZZON EZEKKEL A SZEMETEKKEL!

Edike 2009.01.08. 14:58:09

Diákként örömmel olvastam decemberben egy szegedi hirdető újságban, hogy otthon végezhető munkát kínálnak. Csak e-mailben kérnem kellett a tájékoztató anyagot. Válaszként 2 dokumentumot kaptam: az egyik lényege: "mindössze számítógépre és internet elérésre van szükség! A munka, másolásból áll, ezek e-mailen keresztüli eljuttatásából, a megadott címekre igény szerint.", a munkacsomagot 600 forintért rendelhettem meg. Kiderült, hogy hasonló módon nekem is toboroznom kellene embereket, s miután van egy alap bázisom, akiknek küldhetek ajánlatot, meg kellett volna rendelnem 4 anyagot, 600ft/darab áron, lásd:" Gazdagodj a vásárlásaid után! Talán nem hiszed? én sem hittem míg a tankolásaim után nem kezdett gyűlni a pénzem! Semmi kötelező! Nincs havi költség és kötelező vásárlás!Tudsz
ennél jobbat??? " Szóval ilyen gagyi című anyagokat kellett volna küldözgetnem "megrendelőimnek". Egyáltalán nem erre a feladatra számítottam(nyilván én értelmeztem félre...bele lehet magyarázni...). Kezdtem magam nagy baleknak érezni, s semmi kedvem nem volt másokat félrevezetni, mint ahogy velem tették. A másik dokumentum felsorolt otthon végezhető munkalehetőségeket: borítékolás,adminisztrációs munka...stb. Gondoltam ez jó lesz nekem, nem kell "bepaliznom" senkit, s amikor időm van borítékolgatok, úgyis hideg van kint, rá is érek napi pár órát, tanulás után, Tv-nézés helyett. Kocogtam a postára 700 Ft-ot befizettem rózsaszín csekken, azt lefénymásoltam, válaszborítékkal postáztam a megadott halasi címre. Ma végre megkaptam régen várt választ...A boríték az Edo-Fer Team munkaajánlatát tartalmazta. Egy-egy munkacsomag szállítási díja 5000-10000 Ft között mozog. Az ígért bérezés: 60.000 és 200.000 !!! Ft között mozgott. Egy próbát megér, gondoltam, még akkor is, ha csak havi 50.000-et keresek, majd megtérül az gyorsan. :) A megadott weboldalon ellenőrizni akartam jövőbeni munkacsomagom tartalmát... természetesen nem jött be az oldal. Ekkor kezdtem keresgélni neten, még szerencse!!! Megdöbbenve olvastam a hozzászólásokat, hasonló helyzetbe került átvert emberek történeteit. Hogy van ezeknek képük ilyet tenni, s aki számomra küldte a tájékoztató anyagot, hogyan tud aludni nyugodtan?!

Erzsebet 2009.05.07. 18:40:36

Írtam, hogy mi is ebbe a csapdába estünk. Az akkor még gimnazista fiamnak kerestünk munkát. Adókártyáját is kiváltottam. Ez becsapás volt, az ilyen cégeket meg kellene büntetni. Az egyszerű emberektől veszik el az utolsót is. Az ember fél újba kezdeni.

matyas1959 2009.10.14. 19:00:46

A legszebb az egészben, hogy ez a "cég" még jelenleg is folytatja kisded játékait. Szerintem ideje lenne ismételten felhívni rá a rendőrség figyelmét, mert ez üzletszerűen, szabálysértési értékre elkövetett csalás vétsége.

mirjam830 2009.11.11. 09:49:01

Sziasztok!

Én is sajnos csak most találtam meg ezt az oldalt. El nem tudom mondani, hogy mennyi otthon végezhető munkára jelentkeztem. Adok még egy olyan hirdetést az Expressből ami nem valós. A nő kb húsz percen keresztül csak nyomta a rizsát, hogy mennyit lehet keresni a munkával, de címet nem mert mondani ahova személyesen lehet bemenni. Persze 10.000 Ft-ot plusz áfát kéne befizetni regisztrációs díjként. Tehát a hirdetés így nézett ki a nov. 3-i számban: Áruösszeállítások, szerelések kiszállítással! 70/654-... (olyan mérges lettem, hogy a szám utolsó számjegyeit kihúztam tollal) Mivel párommal keresünk munkát immáron fél éve naná, hogy boldogok lettünk. Telefonáltunk is, hogy szeretnénk jelentkezni. Mivel vidéken lakunk a kiszállítás is nagyon jól jött volna. A nő először nagyon kedves volt és elkezdte mondani a munkáról amit tudni kell. Én meg csak vártam, mikor ér a végére. Illedelmesen ugye, mert nem vágjuk rá a leendő munkaadóra a telefont. Viszont mikor másodjára kezdett bele a mondandójába és közölte az összeget amit fizetnünk kéne, párom kivette a kezemből a telefon és lerakta. Mondanom sem kell mennyire felzaklatott az eset. Annyira szeretnénk már munkát találni, hogy szinte mindent felhívunk és jelentkezünk. Nagyon örülök ennek az oldalnak. Mondani is fogom páromnak nézzünk ezen az oldalon állás után, mert itt legalább esélyünk lesz rá, hogy valós munkahelyekre küldözgessük az önéletrajzunkat.

nikicukk 2010.01.13. 18:08:07

SZIASZTOK.ÉN IS JÓL BEFÜRÖDTEM AZ ANGLIAI ÁLLÁSHIRDETÉSSEL.NEM ELÉG, HOGY 50.000-RET GOMBOLT LE A NYIREGYHÁZI KÖZVETÍTŐ,DE MÁR 6 HÉT MULVA HAZAJÖTTEM.A REPTÉREN IGAZ, HOGY VÁRTAK, DE MIRE ODAÉRTÜNK A SZÁLLÁSÁRA, AHOVÁ VITT /AZ EGYIK SONY NEVEZETÜ FŐGENGSZTER/MÁR LE IS VETT 260 FONT LAKÁSBÉRLETI DÍJJAL,PLUSZ 130 FONT KAUCIÓVAL,RÁADÁSUL MIVEL 3-AN VOLTUNK FEJENKÉNT 25 FONT SZÁLLÍTÁSI DÍJAT KÉRT.AZ Ő LAKÁSA SZUPER VOLT, GONDOLTUK OLYAN BORZASZTÓ NEM LEHET MAJD A SZÁLLÁSUNK.ENGEM KITETT EGY LAKÁSNÁL, ODALÖKÖTT EGY OTT LAKÓ, SZINTÉN "ÁLDOZATNAL",HOGY CUCCOLJA FEL A BŐRÖNDÖMET ÉS MUTASSA MEG HOL LESZ A SZOBA.MÉG MIELŐTT MEGÖRÜLTEM VOLNA HOGY EGYEDÜL LESZEK EGY ZSEBKENDŐNYI MÉRETÜ SZOBÁBAN, KIDERÜLT, HOGY EGY FIÚ HELYÉRE TETT, AKI CSAK ESTE TUDTA MEG, MIKOR HAZAJÖTT A MUNKÁBÓL, HOGY NINCS HOVÁ FEKÜDNIE.NEKI VALAHOGY ELFELEJTETT SZÓLNI A DOLOGRÓL.VÁRTAM 3 NAPIG AZT SEM TUDTAM MIHEZ FOGJAK.NAGYNEHEZEN SZÓLTAK, HOGY A BANK ELŐTT TALÁLKOZZUNK, AHOL SZÁMLÁT KELLETT NYITNI.EZUTÁN MEGINT VÁRAKOZÁS, MÁR ELTELT EGY HÉT,MÉG MINDIG SEMMI.AZ ITTHONI KÖZVETÍTŐ SZERINT 3 NAP MULVA BIZTOS A MUNKÁBAÁLLÁS.MIKOR VÉGRE ELKEZDTEM DOLGOZNI,/A FELE SEM IGAZ JÁTÉKHOZ HASONLÓAN/ A NETTÓ 5 FONTOS ÓRABÉRBŐL, 2 FONTOS/SZOBABÉR LETT.TEHÁT AZ SEM VOLT IGAZ,HOGY 8 ÓRÁT DOLGOZOM ÉS A NAPI 40 FONT AZ BIZTOS. SZOBA NEM VOLT, CSAK 9-10,NAPONTA,FIZETÉS 3 HÉT MULVA.A KÉT HÉT TEHÁT MÁRIS LETELT, AMI KI VOLT FIZETVE A LAKÁSÉRT ÉS MÁR JÖTTEK IS A HIÉNÁK CSAPATOSTÓL ESTE 11-KOR, DE VOLT MIKOR ÉJFÉLKOR,UGYANIS NEKIK AKKOR KEZDŐDÖTT AZ ÉLET,MERT EGÉSZ NAP KI KELLETT PIHENNIÜK A SEMMITTEVÉST, MEG A FÁRASZTÓ NAP KÖVETKEZMÉNYEIT, UGYANIS BÁRMENNYI PÉNZT ÖSSZESZEDTEK, MIND FELSZÍVTÁK AZ ORRUKON. GONDOLOM SEJTITEK MIRŐL VAN SZÓ.MIVEL MONDTAM NEKIK NEM TUDOK FIZETNI, CSAK HA FIZETÉST KAPOK,MIVEL NEM SZÁZEZREKET HOZ KI AZ EMBER, AZZAL FENYEGETŐZTEK, AKI NEM FIZET, KITESZIK AZ UTCÁRA.MONDTAM,HOGY OTT A KAUCIÓM AZT TALÁN AKKOR MOST FOGOM LELAKNI.AZ VOLT A VÁLASZ AZ NEM ARRA VALÓ.PERSZE AZ HÁROM HÓNAP MULVA VISSZAJÁRNA, DE ŐK EZT NEM ISMERIK, MERT MÉG ANNAK SEM ADTÁK VISSZA AKI VALAMILYEN CSODA FOLYTÁN TOVÁBB KINT MARADT.MIVEL NEM VOLT SEMMILYEN LEHETŐSÉG, FŐLEG NEM , HOGY ITTHONRÓL KÜLDESSEK PÉNZT ÉS EGY HÓNAP ALATT KERESTEM 300 FONTOT, ÉRDEKES LETT VOLNA A TOVÁBBIAKBAN A DOLOG.KIJELENTETTÉK, HOGY NEM IS KÉT HETET KELL AKKOR FIZETÉSKOR ADNOM, HANEM 3-AT,NA AKKOR LETT ELÉG.A BUSZKÖLTSÉG HETENTE 14,FONT, HA NINCS PÉNZED BUSZRA,NEM TUDSZ MENNI DOLGOZNI.AZ UTAZÁS REGGEL EGY ÓRA,1 ÁTSZÁLLÁSSAL,DE VAN MIKOR 2-VEL.VISSZAFELÉ A DUGÓBAN 2 ÉS FÉL.KÖZBEN ÉN MÉG A SZERENCSÉSEK KÖZÉ IS TARTOZTAM, MERT A LAKÓTÁRSAIM KÖZÜL EGY HÁZASPÁR FÉRFI TAGJÁT EGY HÓNAPON KERESZTÜL HITEGETTÉK A MUNKÁBAÁLLÁSSAL, DE SEMMI, ÚGYHOGY A FELESÉGNEK HIÁBA VOLT MUNKÁJA /UGYANILYEN JÓL FIZETŐ/ HAZAMENTEK.SZÓVAL VIGYÁZZATOK AZ ADGLIAI MUNKA NAGY BEHÚZÁS.SOK SZERENCSÉT MINDENKINEK

eva56 · http://www.freeforum.hu/eva56 2011.02.19. 11:43:49

Internetes munka,nekem már fizettek!
Egyedülálló lehetőség, ajánlom mindenkinek!!

Ön határozza meg a jövő trendjeit! A Regisztráció ingyenes, melyért önnek már fizetnek!
eva.jaraba@freemail.hu"target="_blank" class="link2" >www.marketagent.com/user/newreg_start.aspx?RefEmail =eva.jaraba@freemail.hu
Regisztráció a fenti linken .

Feladat:

Kérdőívek kitöltése általános dolgokról.
Fizetés: a kérdőívektől függően változik, kifizetés Euró-ban, átutalással.

Azért is jó ez a mellékjövedelem forrás, mert teljesen ingyenes, rendesen fizet, nem MLM nem zaklatnak
Nekem már fizettek és tuti fizetős nem átverős!!!! Sziasztok! Ha valakit érdekel otthoni internetes munka, kérném keressen meg e-mailban. eva.jaraba@freemail.hu

Nagyon szívesen segítek mindenkinek én is rengeteg kamu melót kifogtam de amiket most ajánlok az magyar oldal és már fizettek. www.eva56.eoldal.hu/
süti beállítások módosítása