nov
25
Ez a bejegyzés kicsit rendhagyó!
Amint látom a sok kommentekből, igény lenne egy olyan oldalra, ami összeszedi a valós állásajánlatokat. Több munka közvetítővel is tárgyalok már, egy olyan oldal létrehozásáról, ahol kollektíven mindenki állás, munka ajánlatokat tölthet fel. Így egy oldalon találnátok meg a legmegfelelőbb állát Nagyon fontos hogy folyamatos ellenőrzés alatt, valamint ha valaki kamu állást rak föl, azt azonnal kitiltjuk, Név, Cím, Telefon, IP alapján!

Most a Ti segítségeteket kérem, ha lenne egy ilyen oldalra igény? Akkor azt kérem jelezzétek, itt a kommentekben. Mert akkor záros határidőn belül, megcsináljuk!

Több kategóribán folyamatosan frissülő valós állásajánlatokat kapnátok!!

Mégegyszer kérem, jelezzétek itt a kommentekben, ha érdekelne titeket ez az állás kereső oldal! Mégegyszer hangsúlyozom, folyamatosan ellenőrzőtt valós állás, munka ajánlatokat kaphattok.

Előre is köszönöm, szóljatok hozzá, jelezzétek
allaspont.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://allaspont.blog.hu/api/trackback/id/tr18241732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati · http://munkak.mlap.hu 2007.11.25. 22:11:37

Engem nagyon érdekelne, légyszi szólj, ha kész van az oldal!
Köszönöm

Csaba 2007.11.26. 01:32:47

Engem is érdekelne.

Süle Rita 2007.11.26. 21:14:20

Remélem találtok valamit . Engem is érdekel. Köszönöm

Péterfai Eszter 2007.11.26. 22:48:40

Nagyon fontos lenne egy ilyen oldal, de azt is hozzá kell tenni, hogy egy olyan oldal, mint pl. a profession ilyen szempontból azért megbízható, mert viszonylag drága dolog lenne kamu hirdetéseket feladni rajta. De sajnos tudom, hogy vannak magukat tanácsadó cégnek nevező kompániák, amelyek tényleg fals, nem létező hirdetésekre keresnek embereket. Sajnos szerintem ez csak úgy küszöbölhető ki, ha 1. vagy nagyon sokat kell fizetni a hirdetőnek a hirdetésért, vagy 2. kifejezetten csak adott szakmákhoz kapcsolódó oldalakon jelennek meg a hirdetések.
A nagy probléma a kamu hirdetéssel, és az azzal való visszaéléssel, hogy lejáratják az ilyen cégek az olyan hirdetőket is, akiknek nem szokásuk így megtéveszteni az embereket.
Úgyhogy én is támogatom a VALÓS álláhirdetési oldalt. Köszi.

Ildi 2007.12.01. 04:43:07

Engem is nagyon érdekelne egy ilyen oldal,ha lehetőséged van rá kérlek értesits ha elkészült.

El Chico 2007.12.02. 21:01:56

Abszolút igény volna za oldalra, csak nagyon nagy meló megszerkeszteni, ellenőrirzni, frissíteni, és bizony költségben sem elhanyagolható a folyamatos kontroll. (Csak hogy a telefonköltséget említsem, ami nélkülözhetetlen egy ilyen üzemeltetéséhez.)
Valós állásajánlat, de az agyamra mennek: az iwiw-en folyton megtalálnak holmi aloe vera-ügynökök, hogy napi 2-3 órában keressek százezreket. Basszus, ezek rosszabbak, mint egy szekta! Arra próbálnak rávenni, hogy ezért a pénzért a barátaimat húzzam be egy bizniszbe. Hányok tőlük!

Somogyi László 2007.12.03. 16:05:10

Sziasztok. Ha valaki tud valós otthoni munkát, kérem írjon nekem!
Köszönettel : S. László

kompi · http://filmtrailer.hu 2007.12.05. 15:44:33

Jó lenne, mert az az érzések hogy sok weboldal csak azért tesz fel állashirdetéseket hogy a látogatottságuk nőjön. Megadnak valami kamu e-mail címet, és várhatod a választ.

JR Veriga (törölt) 2007.12.06. 12:31:11

Sziasztok!
Nagyon jó lenne ha összejönne !!
Amiben tudok segítek értesítsetek!!

Timmo 2007.12.12. 13:28:02

Engem is érdekelne!

sziszi · http://sziszi 2007.12.12. 19:55:35

engem is érdekelnének valós állások

szili 2007.12.12. 21:17:15

Csaló gazemberek kihasználják, a kilátástalan helyzetbe került, álláskeresők hiszékenységét.
Jó lenne ha létrejönne az említett oldal, bár nem tudom ki üzemeltetné, frissítené, tartaná karban, hiszen ennek költsége van.

Sziszi 2007.12.13. 18:20:58

Nagyon jo lenne ha letrehoznatok egy ilyen oldalt!

palkó 2007.12.14. 07:51:34

Sziasztok!
Tényleg jó volna, ha lenne egy ilyen oldal ahol, VALÓS állás ajánlatokat találna a munka kereső! De sajnos félek , hogy ez kivitelezhetetlen. Első sorban az oldal műkötetési költségei miatt. Másod sorban a munka közvetítők "valós" állás ajánlatai miatt, amelyek 99%-ban KAMUK! De ha "véletlen", még is VALÓS állás ajánlatok kerülnének az oldalra, akkor mivel a közvetítőknek is vannak költségi, ezért regisztrációs díjjat kérnek. Egy állásra több száz jelentkezés érkezik, amelyből természetesen csak egy "felel meg", a többi ugyan csak természetesen, átverve érzi magát. EZ A 22-ES CSAPDÁJA! Arról nem is beszélve, hogy több száz társammal eggyütt én sem regisztrálok, így előfordulhat, hogy nem is leg alkalmasabb tölti be azt az EGY állást! Kiváncsian várom ezt az oldalt! Ha tudok, segítek!

SKYLER 2007.12.30. 14:17:40

Sziasztok!
Jó lenne egy ilyen oldal, hiszen a legtöbb állást ajánló oldal másról sem szól, mint közvetítői díj fizetéséről (ami utógondozást ígér pl. évi 20E-ért), olcsó szállásajánlatokról (külföldön, különböző koszfészkekben kemény pénzekért), nyelvtalnulási lehetőségről természetesen pénzért.
Pénz, pénz, pénz amivel még nem is lenne baj... hanem azzal van amit szolgáltatnak pénzért. Mert ha reális lenne az ajánlat én fizetnék is érte, hiszen szolgáltatásról van szó.
Én azt mondom, hogy nem a állásajánlóknak, hanem azoknak kellene oldalt nyitni akik pozítív, illetve negatív tapasztalataik vannak ezekkel a cégekkel kapcsolatban.
De könyörgöm miért van az, hogy akiknek sikerült azok bezárnak maguk után minden ajtót. Még pozítív tapasztalataikkel sem segítik társaikat.
(gondolom azért, mert nem akarnak konkurenciát odakint maguknak) és akkor már megint itt a mókuskerék...a magyar magyarnak farkasa....sajnos. Igen nehéz ilyen oldalt létrehozni, de hátha egyszer sikerül és tényleg működik.

lili 2008.01.03. 02:26:04

Egy éve mentem nyugdíjba, azóta keresek otthon végezhető munkát, és "talán ez tényleg igazi munka" reményében bizony többször is fizettem, olyan személyeknek, akik nem átallják kihasználni más megszorultságát. Valós állásra tényleg égetően szükség lenne, ha lesz ilyen, kérlek értesíts. fild07@citromail.hu. Sok ember áldása kísérne.

B. Erika 2008.01.25. 14:35:31

Már hónapok óta próbálkozom VALÓS ÁLLÁST találni, de sikertelenül, pedig több helyen is regisztráltam. Valóban nagy szükség lenne az oldalra. Kérlek értesíts, ha elkészült. Köszi

Ickled 2008.02.06. 12:23:50

Helyzetemből adódóan (betegségek a családban) nagy szükségem lenne otthonról végezhető munkát találni. Sajnos, ahogy az előttem szólók is leírták eddig reménytelen a helyzet. Sokan örülnénk egy VALÓS állásajánlatokat tartalmazó oldalnak. Kérlek ha elkészültél vele értesíts!

angyal szilvia · http://angyal 2008.02.12. 16:21:34

Tényleg nagyon jó lenne, ha lenne egy olyan oldal ami VALOS OTTHON VÉGEZHETŐ MUNKÁKAT hirdetne és nem mindig csak a kamu-ba ütköznénk.Kérlek irj, ha összejön egy ilyen lehetőség. Köszi.

krisztina 2008.02.18. 18:23:49

sziasztok!Engem nagyon érdekelne otthon végezhető állás,mert a kislányomat másként nem tudom megoldani.kérlek titeket küldjetek mail-t.
köszönöm előre is mindenkinek

krisztinaff 2008.02.18. 18:28:27

sziasztok!nagyon érdekelne otthon végezhető állások,mert a kislányomat másként nem tudom megoldani.ha tudtok valamit kérlek titeket küldjetek levelet mail cim:farkaskrisztina@gmail.com

Gabesz 2008.03.04. 09:08:59

Engem is érdekelne. Rokkantnyugdíjból élek és az nem elég még a fűtésre sem. Köszönöm előre is a segítséget.

mndorka 2008.04.07. 13:55:42

Sziasztok!
Én is már régóta keresek internetes munkát,regisztráltam,beleugrottam,mert elsőre minden olyan jónak tűnik,de már sokszor meg is szívtam.
Most találtam egyet,ahol nem kell fizetni,megrendelni,vásárolni.
Nem mondom azt,hogy ennél jobbat nem talász,mert én sem tudom,de kérlek nézd meg a weblapomat,ami elég kezdetleges,és dönts el Te,hogy jó-e Neked.
dorka1981.mlap.hu

Kálmán 2008.04.14. 11:35:20

Sziasztok!
Már kb. 300 önéletrajzom kering a Weben, természetesen eredmény, vagy válasz nélkül, mert már gyanakodok mindenre, de okkal. Több mint 2 éve keresek állást, a körülmények miatt távmunka jöhet szóba, de teljesen tele a Web szeméttel, szerintem már csak a keresésért is fizetni kellene.
Ha valami komoly lenne...? prfekt a németem, értek sokmindenhez, és minden tanulható. NAGYON kérlek értesíts, már a segélyt is megvonták!!! Köszönöm, hogy megpróbáljátok letisztogatni ezt a szemétdombot!
Tisztelettel Cserháti Kálmán

Gyermán Ildikó · http://Ildi43 2008.05.05. 17:53:41

Régóta olvasom az álláshirdetéseket.Rájöttem akiket keresnek olyan emberek talán nem is léteznek,mert legyél fiatal,diplomás beszélj 2nyelven,legyen több éves szakmai tapasztalatod és jól is nézzél ki és a saját kocsi előny.Tehát mit akarok én a 43évemmel egy kereskedelmi szakmunkásképzővel?

Kocsis Erika 2008.05.06. 19:47:03

Nagyon érdekel engem is.Ha van valami üzenj kérlek.Járadékból élek és az igen kevés.Köszönöm.

xXmanóXx 2008.05.06. 20:01:17

Sziasztok.Engem is érdekelne,értesíts,ha beindul.
Gyermán Ildikónak igaza van.

Gorog Agnes · http://gorogagnes 2008.06.21. 15:05:20

En egy debreceni Cegnek doltem be neve EDO-Fer Team Kft Aranykatalogus Debrecen pf.590. Nem volt rajtam az olvaso szemuvegem igy atvettem en hulye 4070-ft-ert a szorolapos" munkat" Visszakuldtem ,mert en ilyet nem kertem es azt hiszem ha nem kapom vissza a penzem maris feljelentem oket. Mas ne jarjon igy. Egy atvagott nyugdijas.

Marrcsi · http://www.penzkereses_ptc-vel.abbcenter.com 2008.07.28. 19:50:04

Nahát, nagyon sokszor erre az oldalra tévedek, és felháborít, amiket olvasok az átverésekről.
Azért nem egészen így van, annyi igaz, hogy kétkezi munkát valóban nem találtok, de számtalan sok pénzkereseti lehetőség van.
Persze, a sikert garantálni nem lehet, de ha meg sem próbáljátok?- akkor nem is fogtok pénzt keresni.
Tudomásul kellene végre venni, hogy a reklám a legnagyobb üzlet, és ezzel együtt a hálózatépítés.
Sokat változott a világ, ezt kellene csak észre venni.

Zsana 2008.10.20. 10:01:33

Sziasztok!
Azokhoz csatlakozom, akik megőrülnek a sok kamu álláshírdetéstől, és az egekbe szökik az amúgy alacsony vérnyomásom, ha arra gondolok, hogy egyszer én is bedőltem, igaz csupán hatszáz forint volt a tanulópénz, de folyamatosan annak a hirdetésnek a kaptafájára elkészített hidetésekkel találkozom.
Én is mint sokan, dolgozni szeretnék, és ezért kutatok, de valahogy az 1600-2000 ajánlat átböngészése közben már nem tudom, mit lehet elhinni.
Érdekelne egy olyan oldal, ahol tényleg csak valós állásajánlatok vannak, és nem úgy kezdődik a dolog, hogy fizess...
Köszönöm!

sandrea 2008.11.08. 17:41:49

MINDEN TISZTELETEM,EZÉRT AZ OLDALÉRT!

Nagyon kellene ,igen./-nagyonsokunk-megkeseredve...-/
-értesíts kérlek,ha beindul,üzenj nekem is .
köszönöm:sokunk nevében is.köszönöm,köszönöm.

Kiss Csilla 2008.11.25. 08:34:54

Betegségem miatt, csak otthonról tudnék dolgozni. A sok átverésből elegem van. Ha sikerül a valós munkákat megtalálni, kérlek értasíts!
Sok sikert!!!

Marcsi · http://http:/necipekedj.blogspot.com 2008.11.25. 19:17:51

Ahányszor csak belépek ebbe a blogba, minden alkalommal felháborodom.
Kedves Csilla! Ugyan hol akarsz valós munkát Te is?- itt ebben az országban?- érdekes, mintha nem is hallanátok meg itt olyan sokan, mekkora a munkanélküliség az országban, hogyan lenne otthon végezhető munka? Viszont nagyon jó kis pénzkereseti lehetőségeket lehet találni. Én az első hónapban kerestem 3200 Ft-ot, a másodikban 4100Ft -ot, és ez mindig egy kicsit több lesz.
Az a baj, akik ide beírtok, panaszkodtok, nektek ez kevés pénz, egyből meg akartok gazdagodni. Természetesen nekem is jobb lenne valami bedolgozás, de ha egyszer nincs ilyen, mégis mire vártok?

Gáll Eszter 2008.12.03. 13:00:33

Sziasztok!

Ha valaki tud VALÓS otthoni munkalehetőséget az kérem írjon: eszter.gall@gmail.com
Előre is köszönöm!

godoka · http://godoka 2008.12.06. 20:51:36

sziasztokminden egyes hirdetések az otthoni munkák akár internet akár csak gyöngyfüzés mind kamu csak nem értem az ilyenek hogy kerülnek fel? mért csapnak be másokat és az ilyen szemét embereket mért nem büntetik?? ök honan kapják a pénzüket stb? nem értem ezt a magyarországot mért kell másokat átvágni becsapni hazudni. a munka kell mindenkinek föleg kismamáknak nyugdijasoknak másoknak is mégis miböl fizesük a rezsit stb ha csak becsapják az embert. fel kéne az ilyen összes csalót jelenteni. sok munkával probálkoztam mind csak hirlevelet küldözget de munka a habokba:(((

kittana 2008.12.17. 11:34:38

Sziasztok!
Szeretnék figyelmetekbe ajánlani egy valós munkalehetőségeket kínáló céget, amely hajós és szárazföldi munkák betöltésére keres jelentkezőket. Én már dolgoztam a cégen keresztül, ez a Duna Rapszódia nevű cég. Jelenleg már az irodában dolgozok. Bővebben olvashattok rólunk:

www.dunarapszodia.hu

Engem megtaláltok iwiw-en:

Moroz Kitti

ha nem iwiw-en, akkor mail-ben is szivesen válaszolok mindenkinek:

kittana69@vipmail.hu

Üdv Mindenkinek

Ha nem minket választana valaki, hanem másik céggel szimpatizál, érdemes lecsekkolni hogy rendben működik e,volt e vele probléma, ilyen kérdésekkel fordulhattok a Munkaügyi Központhoz is, így biztosak lehettek abban, hogy az általatok választott cég valós e, szabályszerűen működik e.

Edike 2009.01.08. 15:01:36

Valós állás? Ez ma csak álom... De szép lenne! Sok sikert hozzá!

mnmarcsi · http://dorka1981.mlap.hu 2009.01.10. 19:18:41

Nem hiszem el!!!- emberek ezreit építik le, lesznek munkanélküliek, Ti meg itt még mindig kétkezi munkát kerestek. Ne munkát keress, hanem pénzt!
Ne dolgozni akarj, építs hálózatot. Nem pilótajáték, ezt azért írom, mert ezt a kifejezést nagyon kedvelitek, nem kell méregdrága vitaminokat, csodaszereket reklámozni.
A költség minimális, hangsúlyozom, én nem kérek pénzt, anélkül is segítek. Ha érdekel írj: n.mariaedit@gmail.com

misskodis · http://www.netespenz.com 2009.02.22. 01:02:57

@Edike: Igen, igazad van, ez egy olyan álmodozó blog, ha így is meg lehet élni?- akkor én is sok sikert kívánok!
süti beállítások módosítása