okt
11

Hát ez az amit az embernek messze el kell kerülnie!! Ilyen szövegű "álláshírdetéseket" látsz messze menekülj!!!( Kivéve ha van felesleges 4 ezer !!( Igen jól írtam) Euród) 

Hírdetési típusok: ( Az álláshírdetéseket kimásoltam egyes online állás, munka hírdetési oldalakról)

"Nemzetközi cég keres MAGYARORSZÁGI csapatában aktiv céltudatos embereket! Kapcsolódjon be Ön is a XXI-dik század rohamosan fejlődő trend-üzletében! Épitse ki saját nyereséges online-üzleti vállalkozását OTTHONRÓL a világ több mint 60-országában jelenlevő üzletében! Csatlakozzon sikeres csapatunkhoz, hogy minden segitséget megadhassunk üzlete beinditásához! Online-irodát, online-képzést és segitőkész csapattársakat! (nyelvtudás nem feltétel) Várjuk aktiv célratörő csapatársak jelentkezését. Ne feledje a jövő üzlete az internetben van! További részletes információnkért regisztráljon web-lapunkon."

 

"Mindenki számára. nyitva álló ÜZLETI LEHETŐSÉG a NET-en. Ne, hagyja ki Ön se ezt a páratlan üzleti lehetőséget!! Dolgozzon otthonában a saját maga időbeosztásában egy igen gyorsan fejlődő trend ágazatban! Hozza létre önálló ÜZLETI VÁLLALKOZÁSÁT otthonából a számitógépe és INTERNETE segitségével! További részletes információk elérhetőségeinken "

Itt, amint olvashatjátok, főleg a jővő, internet, otthoni munka kulcsszavakra helyezik a hangsúlyt, és próbálják meggyőzni ezen hangzatos szavakkal a munkára, állásra való jelentkezést!

Igaza van nekünk "tetszik", jelentkezünk( Gondolja a szerencsétlen álláskereső, munkanélküli).

Elküldjük emailcímünket, nevünket, és kapunk emailben egy egyórás videó tájékoztatót az állás, munka ajánlatról!! Ezt megnézve semmi érdemlegeset nem tudunk meg csak annyit hogy Sonja és pár más ember,hogy lett otthonról multimilliomos. Valamint a jövő üzletága a Wellness és most kell belevágni!!

Ez igaz, eddig még mindig "tetszik", érdeklődünk tovább!!

Nah ekkor már kapunk egy hat és fél órás tájékoztatót, flash videó formátumban, amit egy jelszóval tudunk csak megnézni, nem tudunk előfele tekergetni. Tehát végig kell szenvedni!! ( Egyébként a cég nagyon profi technikai háttérrel rendelkezik, igényesen készítik el a tájékoztató anyagot a munkáról)

A Tájékoztató tartalmaz szintén egy pár, sőt, inkább túlnyomórészt sikersztorikat! Hogyan lettek Sonjáék, Jansék, meg sokan mások multimilliomosok ezzel a jövő üzletével,. Ezt hallhatjuk csekély 3 órán át!! ( Itt már nem is állás, munka ajánlat hanem üzleti lehetőség!!!)

Ezután jön a jövő üzlete a wellnes, és ezzel kapcsolatban a táplálékkiegészítők!!Gyönyörű hogyan adagolják be, hogy csak ezen táplálékkiegészítőkkel tudunk majd hosszútávon egészségesen élni, és még pénzt is keresni! Ez is egy csekély 2 órás közlés

Természeteen az utolsó fél órában közlika  lényeget!!( Mert addigra már hipnotizálva vagy a sok sikertörténettől, az eurómillióktól, az egészségtől, a wellnesstől, és a sok sok pénztől)

Már ez is sok nekem, de még csak ezután jön a slusszpoén:) Ha akarsz pénzt keresni akkor rendelned kell tőlük, és tagja lehetsz ezen mlm( multilevelmarketing) struktúrában értékesítő rendszernek!! Szépen taglaják a karriertervet, jutalékrendszert, meg hogy garantáltan fogsz pénzt keresni!! De nézzük csa meg mit is ajánlanak??

- Ha csak termékeket akarsz rendelni és egészségesen élni, akkor kb 40 ezer Forintért kell rendelj tőlük!!!!

- Ha szeretnél jutalékot is kapni, meg csoportot építeni, akkor ha 1000 Euróért ( Kb. 250 ezer Ft.) rendelsz akkor minimális jogaid vannak erre.

- Ha teljesértékű tag szeretnél lenni,( Hálózatot építhetsz, jutalék is teljesértékű) Akkor csekély 4 ezer Euróért kell rendelned ( kb. 1 millió Ft.) De állításukm szerint ez az első három hónapban megtérül!!

 

 

 Szegény állás, munka nélküliek. Itt egy fantasztikus állásajánlat, ha van felesleges 4 ezer Euród!! Kinek mi erről a véleménye írjátok meg a kommentekbe! Írok azoknak akik ezt a lehetőséget hírdetik, hátha sikerül megszólaltatni! Bárkinek akinek vannak hasonló tapasztalatai írjátok meg! Utána járunk, közzétesszük...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://allaspont.blog.hu/api/trackback/id/tr40193198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Göbölyös N. László · http://testlelkek.verslista.hu 2007.10.30. 13:22:28

Én is elkezdtem, rááldoztam kb 3 órát, nem hittem igazán benne, de azért gondoltam, mégis meghallgatom. De Párom felvilágosított, hogy minden multilevelmarketingnek ez a módszere...így nem hallgattam végig, köszönet azoknak, akiknek sikerült végig hallgatniuk. Pedig még rám is telefonáltak, hogy mikor jelentkezem be...ügyes...

Mester Ákos 2007.11.05. 10:47:37

Legszívesebben felkutatnám őket (csak úgy hobbiból) és mlm rendszerben elkezdenék tájékoztatókat feldugni a seggükbe. De csak amíg van pulzusuk. Aki mások reménytelen helyzetén keresni akar, ezt érdemli.

Mészáros Zsuzsa · http://www.sciennet.com/H001799 2007.11.17. 13:29:08

Nagyon elszomorító a sok pénzt keresni vágyó személy felé irányuló csapda, a sok trükk amit olvasni lehet a hirdetésekben. Magam is vizsgálgattam MLM cégeket, és a legtöbb feltételeit nem tudom teljesíteni a saját korlátaim miatt. Olyan céget amely nagy befektetésekkel indul messzire kerültem. Találtam egy kivételt, engedjétek meg, hogy közzé tegyem: nem lehet a neten rendelni exkluzív termékeiből, mert nincs nekik. Kizárólag bolti vásárlások után adnak kedvezményeket, azokat összegyűjtik, megsokszorozzák, majd felveheted kp, vagy befektetheted náluk, ha szeretnéd tovább gyarapítani. Nincs csapda, mert nem kell fizetned semmiért, csak a bolti vásárlások alatt gyűjtögetsz. Ott meg eddig is elköltötted a pénzt. Szeretnéd tudni hogyan lehet 10.000 Ft bolti árkedvezményből 20 Millió Ft nyereséget csinálni ? www.sciennet.com/H001799 Díjmentes a belépés, nem kell hozzá egy Ft sem.

Mészáros Zsuzsa 2007.11.17. 13:41:25

Mester Ákosnak ÜZENEM: Nem szabad általánosítanod ! Valóban vannak pénzéhes csalók, de sok segítőkész jó szándékú emberrel is találkoztam az MLM-esek között. Ők nem egy megvetendő faj, amit el kell törölni, hiszen mindenki megteheti, hogy megvizsgálja alaposan mibe fog bele, és magára vessen, ha a semmiért fizet. Úgy látszik van kidobandó pénze. Én nagycsaládos vagyok eszembe sem jut kidobálni a pénzem, de azért mert mások jónak látnak egy lehetőséget, amit én nem, még nem kezelem le őket mint egy náci az alsóbb rendűnek ítélt fajokat. Kereskélj, és lesznek kellemes csalódásaid is, nem csak negatív. Negatív dolgokba meg csak az nem botlik bele aki nem is keresgél. Örülök, ha óvatosak az emberek, és te is körültekintő vagy mert olvasgatod ezt az oldalt, ez nagyszerű, de tartsunk másokat tiszteletben, akinek szabadsága van másképpen látni, vagy dönteni.

KriszTom 2007.11.20. 10:56:47

Ja... ezek "megtaláltak" engem is (illetve én őket valamikor tavasszal), sőt az imént véletlenül ismét sikerült rájuk kattintani. Én is regisztráltam, végigkínlódtam a videót meg a szupertörténeteket (emlékeim szerint egy magyar ember sem szerepelt a sikersztoriban), majd próbálták rámtukmálni a félnapos online tréninget... amit aztán már nem is néztem meg, mert gyanússá vált a dolog. Aztán valamilyen "manager" vagy asszisztens maca többször is felhívott, hogy "ejnye kedves uram, lejár az online tréningre adott account-ja, miért nem tekinti meg", mire azt találtam válaszolni, hogy köszönöm, de már találtam munkát. Majd felhívott még párszor, szerencsére időközben lecseréltem a telefonomat számmal együtt (nem miattuk), így már nem ért utol, s a levelezgetéssel is felhagyott. Igazából a fenti leírásokból jöttem rá, hogy róluk van szó. Nem vagyok az mlm ellen, néhány cégnél működik, de ez minden határon túlmegy. Most mellékjövedelmet próbálok szerezni a munkám mellé (nem sok, havi 25-30 ezerre lenne szükségem), de félek hogy ilyen csalókba fogok csak botlani, és csak az időmet vesztegetem velük! Köszönöm az információkat, és azt is hogy én is megoszthattam a tapasztalataimat! Üdv: KriszTom

Majoros Lajos · http://www.cashonline.extra.hu/ 2008.01.10. 14:44:32

A CTC most szerveződő webáruház is vásárlási és belépési díj nélkül regisztrálható. ezen a linken: www.ctc.hu/reg.php?r=2302
Ha befektetés nélküli pénzkereseti lehetőség érdekel, csak interneteséssel, akkor látogass el lapomra. Érdemes elolvasni minden menüpontot. Különösen a reklambare és a PTC-PTR-t. www.cashonline.extra.hu

joa 2008.01.13. 19:58:54

Kedves Majoros Lajos és a többi CTC-ző!

Elég uncsi, hogy még ilyen helyen is csak apróhirdetnek, bár nem ez a legnagyobb baj a munkásságukkal, hanem az, hogy Önöket is kicsit átverik.

Most nem azért, de Önök is MLM-eznek, csak még nincs forgalom, mert az embereket regisztráltatják be, de ezzel a "nem kell semmit venni" meg ilyenek nem fogják meghozni a vásárlási kedvet, még akkor sem, ha árverseny lesz a szolgáltatók között :) De ez csak egy észrevétel, amivel már most szétzilálják a hálózatot, de legalábbis megnehezítik az üzletpolitikájuk valósága ültetését.

Farkas Gabriella · http://my.dubli.com/7830 2008.01.30. 14:15:50

Kedves Olvasó!
Nem vagyok a csalók védnöke, munkát keresve hagytam már én is magam "átverni". De a fenti cikkhez mégis hozzá kell szólnom. Ha valaki Üzleti lehetöségre hívja fel a figyelmet, akkor az nem alkalmazottat keres, hanem üzlettársat. Az üzlettárs pedig annyit jelent, hogy be kell fektetni úgy pénzt mint idöt. Aki alkalmazott szeretne lenni az ilyen hirdetésre ne jelentkezzék! Tisztelettel Gabi Salzburgból

Tyer 2008.02.03. 09:05:17

Kedves Majoros Lajos és Mészáros Zsuzsa!

Miből gondolják, hogy minden ember annyira ostoba vagy lusta, hogy inkább linkel, mint beírja a címet!?

Pl. ha nekem köldenek valamit megnézésre, és érdekel is a dolog, inkább beírom a honlap címét, így a főoldalra jutok el, nem pedig a perjel utáni aloldalakra. Kezdő netezőknél és lustáknál van esélyük, de tényleg pofátlanság, hogy még ezen a blogon is megpróbálják a saját hálózatukat bővíteni.

Majoros Lajos · http://www.cashonline.extra.hu 2008.04.06. 14:09:50

Erre jártam ismét, és láttam meg lettem szólítva. Én csak lehetőséget ajánlok mindenkinek. Nem erőszak a disznótor. Én pénzt keresek abból, amit csinálok. Igaz még csak most kezd nőni a keresetem. Ha valaki nem kitartó abban, amit csinál soha sem lesz sikeres. Az én paypal számlámra már érkeznek a kifizetések. A CTC csak egy dolog a sok közül, ami az oldalamon megtalálható. Valóban ez a cég még csak most szerveződik, de a csatlakozáshoz nem kérnek senkitől egy fillért sem. A többi dolog is mind olyan, amivel foglalkozok, hogy nem igényel befektetést.
További szép napot mindenkinek!

Hujber Rita Krisztina 2008.09.03. 03:16:12

www.allasaneten.info

mi a véleményetek erről /ezekről?
igazából én semmi ilyen 'normális munka' nélkül havi 150 - 200 ezer dologban nem hiszek, mert ha igaz lenne akk mindenki ezzel foglalkozna...
süti beállítások módosítása