sze
25

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert számos hirdetési portálokat nézegetve, tapasztaltam hogy igazából ezeke az oldalakon, igazi átverések vannak, csak nagy ritkán fordul elő egy két valós állásajánlat! Tehát ha állást keresel, akkor feltétlenül nézd végig az oldalamat, mert feltárom neked néhány tipikus állás hírdetés valójában mit is rejt, mennyit akar kihúzni a zsebedből és hogyan akarnak átejteni! Itt nincs kertelés csak szókimondás!

A bejegyzés trackback címe:

https://allaspont.blog.hu/api/trackback/id/tr79177015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taki · http://www.mahasz.hu 2007.10.25. 20:10:05

Az internetes munkák többsége ócska piramisjáték, szégyenletes átverés. A külföldi munkavállalással foglalkozó \\\"cégek\\\" jelentős része törvénytelenül működő szélhámos, hazudozó bűnözők gyűjtőhelye.

taki · http://www.mahasz.hu 2007.10.25. 20:20:36

A külföldi munkavállalással kapcsolatban néhány fontos dolog. Törvénytelenül működnek azok a cégek, amelyek:
1. a munkaközvetítésért pénzt kérnek
2.nem tájékoztatják a munkavállalót a célország munkajogi törvényeiről
3. a magyar munkavállalókkal nem magyar nyelvű szerződéseket kötnek

Az ilyen "cégek" hiába fenyegetik a becsapott munkavállalókat perekkel, mert azokat úgy elbuknák, mint a sicc. Mehetnének a fenébe és rakás kártérítést kellene fizetniük. Emellett persze
fontos, hogy akármilyen hazug, kamu zerződéseket senki ne írjon alá.

Kata 2007.10.29. 11:51:12

Említsük meg az olyan jelegű munkákat, amikor sms-eket kapsz a telefonodra, vagy reklámcsíkot futtatsz a számítógépeden és ezért fizetnek. Bár ezt még nem próbáltam (a rózsaszín csekkeset már volt szerencsém) nagyon kíváncsi lennék mások tapasztalataira.

Ellenben! Hihetetlen, tudom, de volt olyan netes munkám (abszolut idegentől kaptam - akival egyszer sem találkoztam személyesen - online hirdetés) , ami IGAZI VOLT ÉS KORREKT MÓDON KI IS KIFIZETTEK! Nagy tapsot :D

Mazula Istvánné Ildikó 2007.10.29. 16:41:43

6 hónapja keresek munkát én is végignéztem egy csomó videót hogyan tudnék pénzt keresni az interneten de munkám az még mindig nincs.Illetve dolgozm csak szeretnék változtatni bár imádom a munkámat de gyűlölöm a fönökeim napi baszogatásait a szó szoros értelmében.Nem lenne semmi bajom ha csinálhatnám azt amit már 27 éve és nem kellene folyton azon tőrni a fejemet hogyan kössek biztositást meg honnan hozzak befektetőket.Én postásnak szegődtem nem pénzügyi tanácsadónak de sajnos a posta is profilt válltott

Ildikó 2007.10.29. 16:47:42

Örülök,hogy létre hoztad ezt a blogot mert az ember tapasztalatot tud cseréni másokkal.Tapasztaltam a beigért multinacionális keresetet amit takart,hogy nem jelentenek be csak 4 órára azt is csak akkor fizetik ha dolgozol/nincs szabadság alatt sem jövedelmed/vagy bejelent 8 órásra de ennek az összes költségét tőled vonja le.Mind ez a FOOD express.Csal a nagy duma,hogy gratulálunk a második fordulón is túl estél.Bla Bla

Tóth Andrásné 2007.10.30. 19:09:22

Jelentkeztem egy "valós" álláshirdetésre amiről időközben kiderült,hogy MLM rendszer,amit most próbálnak meg beindítani.A lényege: mivel átszerveződik az egészségügy regisztrálni kell a TAJszámmal rendelkező embereket.Ahhoz, hogy én elkezdhessem ezt a munkát be kell fizetnem 5.000Ft-ot és ha már elkezdtem dolgozni minden lapért kapok 2.000Ft-ot, de aki beszervezett az is kap 2.000Ft-ot. Mi ez ha nem piramis játék!?Ha a csúcson vagy akkor jól jársz...

Jedy 2007.11.02. 22:35:03

Hum..sajnos valóban töbségében így van, minden egyes othoni netes munka "átverés" sajnos...
Mi kétkezü bedolgozásokat csinálunk, de nem ugy megy az sem mint 30-ével ezelőt , mikor Édesanyám fólia zacsikat hegesztett othon 10 db 10 filér volt.hozták és viték az árut......alig van becsületes bedolgozási lehetőségek othon, és a nyereség is kevés....mivel ha kell a munka vidd és hozd ....saját gépkocsival, ugye az sem olcsó a mai árak mellet....szerintem a gép előt ülő munka 99%-a blöff mind...viszont kivánok mindenkinek a munka területén sok sikert és kitartást....

H.Krisztina 2007.11.05. 14:08:09

Szia Jedy!
Én is hasonló munkát keresek, mint amit írtál, hogy Te is csinálsz(magyarán szólva kétkezü).
Ha nem nagy kérés, szeretném, ha segítenél, hogy én is tudjak dolgozni itthon.
Kismama vagyok,és nagyon jól jönne a pénz, mert amióta itthon vagyok táppénzen kb 30 ezer ft-tal kevesebbet kapok,mintha dolgoznék.Sajnos a hiteleket fizetni kell, meg most a rezsi is sokkal magasabb a fűtés miatt...
Remélem, megérted!Légyszi segíts!
Előre is köszönöm!
E-mail címem:pineapple05@gmail.com
Üdvözlettel:
H.Krisztina

Mónika 2007.11.05. 22:24:09

Az régen rossz, ha neked kell fizetni azért hogy dolgozhass! Ezen mindenki gondolkodjon el, mielőtt belemegy egy ilyen hülyeségbe. Engem most akartak sokadjára meggyőzni egy ilyen mlm okossággal. 100000Ft értékű csomagot kellett volna megvenni, amin 7000Ft hasznom lett volna, amit a következő rendelés árából levonnak...ja és pénzt mikor kapok?
Megjegyzem, én hiszek az egészséges életmódban, de az nem így néz ki...

Bencs László 2007.11.24. 23:07:56

Sziasztok! Mindenkinek!
Már én is rengeteg hirdetést átnéztem de valóban így van ahogy írjátok. Most így olvasva a véleményeket belegondolok valóban nagy átverések vannak. Én is olyan munkát keresek amit oothon meló után két kézzel lehetne csinálni. Ha tudtok segítsetek. Mozgássérültként dolgozom elmúltam 50 éves. Egy kis kiegészítőt szeretnék. Üdv Laci

Bencs László 2007.11.24. 23:10:29

Ha tudtok segíteni e-mail címem: lado56@freemail.hu

Peter57 vagy 58? 2007.12.13. 15:36:57

Néhány napja olvasgatom az otthoni munkalehetőségeket és én is azt tapasztalom, hogy a 99%-a átverés! Már hányingerem van az egésztől. Munkát ugyan még nem találtam, de nem is futottam bele semmiféle fizetésbe. Amikor meglátom, hogy "csak 700, vagy akármennyi" Ft-ot bukhatok el, akkor már lépek is tovább.
Biztosan régimódi vagyok, de én még úgy tudom, hogy ha én dolgozom, akkor nekem jár azért fizettség, és nem fordítva.
Ideje lenne egy olyan oldalt létrehozni, ahol "VALÓS" hirdetések lennének, ahol a munkát kínáló leírná, hogy milyen feladatot kell elvégezni és mennyit fizetnek érte.
Szívesen felajánlom segítségemet is, egy ilyen oldal létrehozásához.

Gábor 2007.12.22. 00:18:47

Kata irta: Ellenben! Hihetetlen, tudom, de volt olyan netes munkám (abszolut idegentől kaptam - akival egyszer sem találkoztam személyesen - online hirdetés) , ami IGAZI VOLT ÉS KORREKT MÓDON KI IS KIFIZETTEK! Nagy tapsot :D
-----------------------
Nos, ez akar en is lehettem volna. (Es szerintem ez nem erdemel tapsot, vagy ha ez igen, akkor mindenki erdemel, aki a boltban kifizeti a tejfolt es nem ellopja.)

En a masik oldalrol irok: Szuksegem volt tavmunkasra, hirdettem, jelentkeztek, valogattam, a jokat megbiztam, elvegeztek a munkat, es ki is fizettem oket. (Vilagos, hogy nem volt olyan pillanat a folyamatban hogy en barmiert penzt kertem volna. Ilyen egyszeru egyebkent a szures. A munkaado nem ker penzt a jeloltektol. Soha, semmiert.) Nalam ugy mukodott, hogy elmondtam, mi a feladat, - internetes adatbanyaszat volt - kertem oneletrajzot, adtam probafeladatot (Azert nem jart penz - tehat volt egy fajta ingyen munka, de ennyit ugy ereztem, kerhetek, sot kernem kellett, valahogy ki kellett valasztani a rengeteg jelentkezobol, hogy ki kepes elvegezni a munkat - jo szures is volt, sokan nem akartak elvegezni, es ezzel kiszurte onmagat), a probafeladat eredmenyekepp kivalasztottam 4 embert, es dolgoztak nekem addig, amig volt munka. Es termeszetesen mindig rendesen fizettem. Soha egyikkel sem talalkoztam.

Es nem hiszem, hogy en vagyok az egyetlen :)

Meg egy dolgot leirok - szinten a masik oldalrol - hogy latszodjon, hogy itt sem fenekig tejfel minden: Gyakran keresek munkaerot ilyen, olyan feladatra, allasra. Mindig rengeteg jelentkezo van. Es a 90% olyan, hogy nem ertem, ha elolvasta a hirdetest miert jelentkezik. Altalaban valami alapveto feltetelnek nem felel meg, de ot nem erdekli, azert jelentkezik. A masik, hogy altalaban 2 kemeny dolgot szoktam kerni a jelentkezoktol: oneletrajz es telefonos elerhetoseg. Ezt vilagosan leirom, hogy ezzel lehet palyazni. Ajelentkezesek tobb mint a fele ennyi: "Erdekel a munka, irjon bovebben". Azt is mindig ertekelem, amikor kapok egy ures levelet, mellekletkent egy oneletrajzzal. Vegul is teljesitette a felteteleket, de nem hiszem, hogy nem tanult annyit az allaspalyazatokrol, hogy illik irni motivacios levelet. Vagy valamit, csak egy sort... Az mar csak a hab a tortan, hogy az esetek kb. 10%-ban elfelejtik csatolni az oneletrajzot (ez akkor igazan szep, amikor nem ir semmit, tehat kapok egy teljesen ures levelet). Es akkor meg nem beszeltem arrol, ha veletlenul felhivok valakit az oneletrajza alapjan, mert esetleg alkalmas lehet a munkara... Azok kulon gyongyszemek. Masreszt a sok szemet kozott (ezt a palyazatok szinvonalara ertem) neha kincsek rejlenek, es nagyon jo embereket lehet talalni.

DLujza 2007.12.30. 06:53:05

Magam nyugdíjas vagyok már, de mivel kevés a nyugdíj, lakásrészletek, rezsi, leányom egyedül neveli kisfiát önálló életvitellel így szíívesen segítem, tanácsom a következő: INKÁBB MENJEN BE AKI MUNKÁT KERES NAGYOBB ÁLLAMI CÉGHEZ, VÁSÁRLÓKÖZPONTBA-AHOL Ő VÁSÁROL, AHOVÁ Ő VISZI A PÉNZÉT- OTT BIZTOSAN VAN FELVÉTEL, ELŐSZÖR KISEBB BEOSZTÁSBA, MAJD KÉPZÉSSEL FELJEBB KERÜL, és ha talál ott plussz munkát, és még ideje, energiája van, végezze, vagy váltson ki egyéni vállalkozóit, ez fontos-és akár gyermekre vigyázzon, akár takarítson, de ne keressen feleslegesen hiábavalóan olyan munkát, amit a rokonok elvégeznek vállalkozóival. A lényeg, hogy ne görcsösen keressen munkát, legyen meg a fedezet, a háttér. KÜLFÖLDÖN SZINTÉN VAN TÖRVÉNYES MUNKAÜGYI KÖZPONT, TÖRVÉNYES ALKALMAZÁSSAL. MINDEN VÁROSBAN.

Pápai ferenc · http://www.penz.online.googlepages.com 2008.01.11. 13:10:27


szóval ez nég szertintem a szkeptikusoknak is tetszhet.. :-)

JÁTÉKPORTÁL FORRADALOM


a JÁTÉKPORTÁL a KÖZÖSSÉGI OLDAL az ONLINE JOB forradalmi FÚZIÓJA :

www.uvmeguru.com/ujdonsag.php?r=429426

Lia 2008.04.18. 09:06:19

Csak annyit fűznék ehhez az egészhez hozzá, hogy ahelyett, hogy ilyen blogokon szitkozódunk bizonyos álláshírdetésekre, szerintem inkább keresni kellene azt a munkát nem pedig a számítógép előtt ülve mocskolodni. Persze ezt a legkönnyebb. Azt hiszem, mindenkinek van annyi esze, ha elolvas egy hírdetést és felhívja vagy kap egy levelet és azt elolvassa, akkor el tudja dönteni, hogy akarja e vagy sem?! Kockáztatok e vagy sem?! Nem tartanak senki fejéhez pisztolyt, hogy muszály befizetni azt az x összeget. És ha már úgy döntött felnőtt fejjel, hogy átlátta, de mégis befizette, akkor ne az interneten szitkozódjon!
És még csak annyit, hogy az ingyenes hírdetési portálokon (meg a fizetősőn is) az hírdethet aki akar és azt amit akar, nem muszály azt az árut megvenni! És a véleményem az, hogy csak olyan emberek szitkozódnak, akik igazából ki sem akarnak mozdulni otthonról, csak a mihez tartás kedvéért próbálkozik és utánna sokkal könnyebb másokat szidalmazni és várni a segélyt. Ezekből az emberekből az akarás hiányzik.
Szerintem aki AKAR dolgozni az talál is munkát, akár az internetről, akár az újságból, akár bárhonnan. Én akartam és nem otthon a fotelból, és lám találtam is, pedig 40-en túl vagyok (erre szoktak hivatkozni, hogy ezért nem tudnak dolgozni, mert Magyarországon az idősebbeket nem alkalmazzák) Ezért és némi tapasztalatból merem leírni ezeket a sorokat.

H Imre 2008.04.20. 07:49:38

Nem esett szó azokról a hirdetett lehetőségekről, amikor csupán közvetített weboldalak otthoni megnyitása után (Dollárban vagy Euróban) jutalékot fizetnek. Jutalékfizetés természetesen az Apeh jóváhagyásával történik
Nem tudom, de nekem ez is nagyon gyanús.

Fotelből 2008.04.21. 17:09:36

Próba

Fotelből 2008.04.21. 18:13:04

Lia nevű „sorstársnak”

Mindnyájunknak jobb lett volna, ha semmit nem fűztél volna az „egészhez”! Nem ártana kicsit visszavenni az arcodból, utána szépen leülni és elkezdeni gondolkodni. Már ha van mivel.
Honnan veszed a jogot és bátorságot, hogy ilyen kijelentésekkel illesd a blogba írókat? Ki ruházott fel vele, nemtán önmagad?
Milyen segélyekről beszélsz te itt?
Végigfutott esteleges agytekervényeiden, hogy sajnos sokan vannak akik képtelenek kimozdulni a „fotelből”? Ugyanis BETEGEK. Gondoltál rá, hogy vannak olyan hányatott sorsú emberek, akik az utolsó szalmaszálba is kapaszkodnának, mert minden forintra szükségük lenne? Nem milliomosok akarnak lenni munka nélkül, pár ezer forintot szeretnének keresni csupán, hogy emberhez méltóbb körülmények között élhessenek.
Nagyon bőre szabták a mellényedet, vedd szűkebbre! Ne legyél te itt az” igazságosztó”. Senki nem kért rá!
Inkább adtál volna hasznos tanácsokat csupa emberbaráti szeretetből. Azt már nem! Mert olyanod nincs.

Mivel ilyen ormótlanul viselkedtél, én is az leszek. Nem vagy véletlenül egy „csupaszív” munkaközvetítő, azzal a rózsaszínű csekkel? Hiába vert fel országos port ez az ügy, gátlástalan, nyugodtan nevezhetem pofátlan „munkaközvetítők” most is szabadon garázdálkodnak a neten. Ma akadt a kezembe egy újág, amelyben az a nevezetes cég, /gondolom tudod melyikről beszélek/ szívfájdalom nélkül hirdeti az otthoni munkalehetőségeket. Régi, „kedves ismerősök”. „Csak egy mozgáskorlátozott barátomat szívatták meg 10000 forinttal. Undorodom. Kihasználták, hogy beteg, tájékozatlan, kiszolgáltatott és jóhiszemű embert. Amúgy tényleg nem tartottak puskacsövet a fejéhez. Sajnos későn tudtam meg, mert „felhomályosítottam” volna.
Ne mondj Róluk negatív véleményt. Senki nem kért rá és nem is jogosított fel. Örülj, hogy találtál egy tuti munkát.
Az már csak hab lenne a tortán, ha tényleg ajánlanál is.
No, ezt is messzire el kellene kerülni.
Jó munkát!

Fotelből 2008.04.21. 20:44:08

Hihetetlen ahogy "besimultak" az állásközvetítők abecsapott emberek közé. Eszméletlen!
Profi, jól menő vállalkozó itt osztja az észt saját fontosságáról és becsületességéről.
Undorítóan nevetséges!

Németh Mária Edit · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.24. 20:46:15

Sziasztok!
Én is régóta kerestem munkát,ilyen rózsaszincsekkes ajánlatoknál,meg küldjek SMS-t 800 Ft+áfa,túl is léptem.
Aztán vannak az MLM rendszerek,abba be is léptem,és nem is mondanám,hogy nem tisztességesen műkődőtt,de minden hónapban bizonyos összegekért,nem kevésért,legalábbis nekem sok,rendelni kellett olyan dolgokat,amit a magamfajta tud nélkülőzni.3 hónapja találtam egyet,amivel megvagyok elégedve.Itt nem kell fizetni semmit,kockázat semmi.
Nézd meg a weblapomat,hátha megtalálod,amit keresel.
Ennél jobbat én sem tudok.

Fotelből 2008.04.24. 21:35:17

"Hamis a baba"

mndorka · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.26. 11:35:53

A "Fotelból"-nak üzenem,most én sem a saját nevemen jelentkezem be,hogy azért minden nem gyanus,s én is hasonló gondokkal küszködöm,mind itt mindannyian. Amit ajánlottam,azért fogtam bele,mert itt nem kellett fizetni semmiért.
Viszont azt is megírtam,hogy jó lesz vagy nem,de ha semmit nem próbálunk meg,akkor biztos nem találunk ilyen munkát.
Aztán aki bedől rózsaszíncsekkes ajánlatoknak,az meg is érdemli.
Valós kétkezi munkát az interneten nem találtok,hiszen még máshol sincs ilyen.
Itt csak olyan munka van,amit az interneten tudsz végezni,mindent ki kell próbálni,aztán kiderül.
Szerintem nem kellene szidni senkit sem.Véletlenül találtam ide,és gondoltam hátha tudok segíteni.
Hogy hamís lennék,nem vagyok az,ez biztos.

Fotelből 2008.04.26. 17:19:51

Komoly bajba kerülhet a Hír TV egyik arca. A műsorvezető Szentpéteri Eszter ugyanis a milliárdos kárt okozó, Humán Clubos piramisjáték egyik érintettje, egészen pontosan vádlottja. A műsorvezető mellett még hatvanhat érintett van, akik a vád szerint több mint háromezer hiszékeny embert vertek át. A piramisjáték szervezői akár háromévnyi büntetést is kaphatnak. Ítélethirdetés június 20-án várható.

Minen szinten, szinte minden. Már ezek is?

Más!
Persze, ez nem tiszta pénz, ebből le kell számolni, ha egy oldal esetleg megbukik, vagy az is előfordulhat, hogy nem fizet,de ha komolyan veszed és körültekintő vagy,ezeket nagyjából ki lehet kerülni.
Ha viszont nincs türelmed mindezt felépítgetni apró kis centekből, és egyből milliomos akarsz lenni, akkor viszont nem jó helyen jársz,inkább
menjél el a lottózóba, vegyél lottót

Miután tüzetesebben elolvastam egy honlapot, csak a kiragadott részletet értelmezve:
Inkább a LOTTÓ!
Nagyobb az esélyem egy öttalálatosra!

mndorka · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.27. 01:39:36

Figyelj,valóban vegyél lottót.
Különben meg úgy látszik,az emberek csak a nagy szavakat,a hazugságokat hiszik el,úgyan úgy van,mint választásokkal.Ha őszinte vagyok,hogy valóban van ilyen,hogy nem fizet valamelyik lap,az már baj. Jobb lenne,ha hazudnék,nagyon úgy néz ki.Látod még olyat sem akartok kipróbálni,ami nem kerül pénzbe.Ha nem fizet valamelyik oldal,valóban idegesítő,de pénzt nem veszítesz,csak az idődet,és amint látom az Neked is van bőven.
Ennyi.Pá!

Fotelből 2008.04.27. 14:55:30

Eltévesztetted a blogot! Nem itt a helyed "Teréz Anyu! Máshol butítsd az embereket!

Hangyabolyba nyúltam? Bocs', hogy belerondítottam hirdetésed hitelességébe!

Hál' Istennek nincs szükségem az általatok kínált "hihetetlen" lehetőségekre. Csak zsigerből gyűlölöm a gátlástalan munkaközvetíőket. Hogy ennek hangot adjak, szorítok rá időt.

Van egy kutyám. A következőket teudja:ül, fekszik, kulturáltan viselkedik. Szerinted alkalmas például nyelvtudást nem igénylő munkára külföldön?

mndorka · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.27. 22:35:28

Teréz Anyu a nénikéd,nem vagy egy kissé nagyarcu?
Aki fennen hirdeti,hogy nincs ilyesmire szüksége,az olyan mit keres itt.
Lehet,kisfiam,hogy nagyobb szükséged van rá,mint bárkinek,mint mondjuk nekem
De tudod mit?-nem nagyarcu,hanem hülye vagy.
Jó éjt!

Fotelből 2008.04.28. 20:27:39

„Itt nincs kertelés, csak szókimondás”. Szókimondás, ami nem jelenti, hogy kettőnk dialógusával „szórakoztassuk az erre járókat. Részemről lezártnak tekintem beszélgetésünket, de előtte szeretnék tőled BOCSÁNATOT kérni!

Bocsánatodat és szíves elnézésedet kérem, amiért hülyének neveztél. Nem sértődtem meg, sőt örültem, hisz olyan IQ-val, ami kevesebb, mint a lábméreted már az is teljesítmény, ha a hülye szót nem j-vel írod./ IQ= intelligenciahányados, egy mérőszám, de hívjuk ezt a számot értelmességi hányadosnak is./

Nem fogok veled vitatkozni, hisz annyi értelme lenne a vitának, mint egy vak embernek azt mondani, hogy virrad.

Nem tehetsz róla, ennyi az aktív szókincsed. A passzív feltételezhetően sokkal cizelláltabb, de ha nem aktivizáljuk, elsorvad. Bizonyos helyzetekben, bizonyos emberek vígan megélnek az aktívval is.

Vajon honnan ismerős ez a stílus. Ja!!!! Írtak már nekem csupa szív álláshirdetők vaskosabbakat is, aztán hipp-hopp kiderült, hogy az agyonmenedzselt cég gazemberek hordája. Evidensen, kristálytisztán szemléltetted, hogyan csinálják ezt a „profik”.

Teljesen jogosan deklaráltál hülyének. Hiszen te ráéreztél arra , amire én nem. Vagyis: aki az emberi hiszékenységre épít, erős alapokra épít. Miután „bemutatkoztál” akkor jött a felismerés. De ne hidd, hogy a felismerést részemről tett követi.

Finita la commedia. Legalábbis részemről. Nyugodtan hülyézz engem tovább, de akár még cifrázhatod is. Legyél közönséges, önmagadat járatod le, nem kell neked ehhez prókátor.

A blogot figyelemmel kísérőknek üzenem, hogy ez a fajta „fakopács”, kattintgatós játék sem veszélytelen. Előfordul, hogy amikor eléred azt a bizonyos limitet, küldenek egy e-mailt, hogy csaltál, és törlik a számládat.
A monitor egy részén zavaró reklámok mozognak. A programmal együtt lejön egy csomó vírus. Sokszor kárba veszett idő és energia a hiszékenység jutalma.
Mi védheti meg a szörfözőket? A józan ész, és a kritikai érzék

mndorka · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.29. 17:58:55

Tegnap itt voltam,gondoltam én sem tartalak még érdemesnek sem arra,hogy válaszoljak.
Ugyanis elég sok ilyen panaszkodós helyekre írok,de eddig még senki nem tudott felhúzni,mint Te a "fotelból".
Megkérdezném Tőled,hogy milyen jogon feltételezed,hogy az IQ-um olyan alacsony,hiszen nem is ismersz.
Ami a munkát illeti,semmi olyat nem írtam,hogy Te ebbe lépjél be,hiszen mint írtad,nem vagy rászorulva.
Smég annyit,hogy valóban kockázat benne,de hol nincs?
Ami pedig a vírusokat illeti,semmivel nem veszélyesebb,mint akármelyik weblap.
Én többet nem jövök.
Pá!

mndorka · http://dorka1981.mlap.hu 2008.04.30. 17:34:49

Hiányzol,miért nem osztod a bölcsességeidet a fotelból.

Nagy Nóra 2008.06.05. 10:10:59

SCIENNET

NEMZETKÖZI TÖRZSVÁSÁRLÓI SZÖVETSÉG

AZ EMBERBARÁTI FOGYASZTÓI TÁRSADALOMÉRT

Sokan úgy beszélnek a ScienNet-ről, mint egy nagyszerű üzleti lehetőségről. Természetesen ez igaz is, de az embereknek csak egy nagyon kis töredéke fogja ezt a Törzsvásárlói rendszert üzleti lehetőségként kihasználni. A jelentős többséget viszont pont ez riasztja el attól, hogy részese legyen ennek a fantasztikus vásárlói összefogásnak.

Szinte minden embert érdekel az, hogy JELENTŐS megtakarításokat érjen el, és JELENTŐS plusz bevételekre tegyen szert, ebben a gazdaságilag sok család számára kaotikus környezetben.

Az elmúlt 17 évben már mindenki megismert sok féle üzletet, és egy töredék kivételével, mindenki ráfizetett, sok pénzt fizetett olyan termékekért, szolgáltatásokért, amelyekre nem biztos, hogy szüksége volt, és ezért sok embernek keserű a szájíze, amikor ismét egy rendkívüli üzleti lehetőségről tájékoztatjuk. Igaz, hogy a Sciennet összehasonlíthatatlanul emberbarátibb minden más üzleti lehetőséggel szemben, de a hosszú évek során a kudarcok miatt, a legtöbben már egy erős falat építettek maguk körül, amelyet egyre nehezebb áttörni.

Nekünk elsősorban nem üzletileg kell megnyernünk az embereket, hanem azt kell megmutatnunk, hogy mivel tudjuk segíteni az Ők és családjuk életét, milyen előnyöket nyújthat nekik a „Sciennet Törzsvásárlók Nemzetközi Szövetsége”, hogy hogyan tudunk sokkal magasabb életszínvonalat nyújtani nekik egyre dráguló világunkban.

Ez a szövetség annál erősebb, minél több Törzsvásárló erősíti. Minél több a Törzsvásárló, annál többet, vagy magasabb színvonalú termékeket vásárolnak, mert annál nagyobb árkedvezményeket tudunk elérni a termékpartnereinknél. Mivel a Sciennet üzletben kizárólag a Törzsvásárlók vásárlásainak árkedvezményeiből van a jutalékunk, ezért ennek a nagysága a Törzsvásárlók mennyiségétől függ.

Természetesen mindig lesznek olyanok, akik meglátják a kivételes üzleti lehetőséget a ScienNet-ben, Ők fogják a legjelentősebb jutalékokat zsebre tenni, de nem kell mindenkire ezt ráerőltetnünk. Akkor sem, ha Mi tudjuk, hogy Mi ezzel nekik csak jót akarunk. Akkor is nagyon jót teszünk az embereknek, ha a „Sciennet Nemzetközi Törzsvásárlói Szövetséget” erősítik, és ha csak az alap lehetőségeket használják ki.

Normális esetben senki nem mondhat nemet egy olyan nemes célra, amely az összefogáson alapul egy élhetőbb élet elérése érdekében. Az embereknek tetszenek az ismert kártyás törzsvásárlói rendszerek, ahol pontokat kapnak, és ha elég sok vásárlás után elég sok pontot gyűjtöttek, akkor kapnak érte egy „plüssmacit”. Senki nem lett érdekeltté téve azért, hogy ezeket a rendszereket továbbajánlja, mégis már több millió ember él ezekkel az elég csekély előnyt biztosító lehetőségekkel.

A Sciennet által nyújtott előnyök nagyon JELENTŐSEK, és biztos vagyok benne, hogy idővel nagyon sokan fogják erősíteni vásárlói közösségünket, de mindenkinek érdeke az, hogy ez a közösség sokkal gyorsabban növekedjen.

A Sciennet rendszerének köszönhetően, mindenki rendelkezik egy jelenleg több, mint 6300 üzletet számláló gigantikus méretű bevásárló központtal, amely sokkal többet nyújt, mint bármely más bevásárló központ, vagy mint bármely más üzlet. Célunk nem más, mint minden más üzletnek és bevásárló központnak, hogy megnyerjük a vásárlókat magunknak.

Ami még egy fontos érv lehet mindenki számára, hogy akkor is profitálhat a regisztrált Törzsvásárló több mint 38000 már meglévő Törzsvásárló vásárlásai után / később Több Százezer Törzsvásárló után /, ha saját maga soha senkinek nem ajánlja tovább ezt a zseniális rendszert! De miért ne tenné?

Segítsünk egymásnak, hogy élhetőbb, gazdagabb, boldogabb életet biztosíthassunk családunknak, és környezetünknek egyaránt.

Üdvözlettel: Nagy Nóra

www.gazdagodhat.mlap.hu
www.sciennet.com/H018599

mlm · http://flp.hu 2008.10.29. 06:30:18

Én csak annyit szeretnék az előzőhöz hozzászólni, hogy én beléptem a foreverhez,azt mondták bízzak mindent a szponzoromra...

Aztán így menet közben az előadásokon rájöttem, hogy nem minden igaz amit mondanak és sokan mindent megtesznek azért, hogy az embereket becsábítsák az üzletbe, azzal, hogy "gazdagodjon meg vásárlásaiból" ahogy a sciennet is hirdeti, "csak egy pár ember kell" és kapod majd a csoportforgalom után is a nagy pénzeket.Persze, de csak akkor ha te is megcsinálsz havi 200000 Ft forgalmat, mint saját vásárlás, minden egyes hónapban.De ezt az elején nem mondják el.Na kinek van manapság erre pénze?Aki már az ilyen állásokhoz folyamodik, az biztos, hogy nem túl jól áll anyagilag.

Mellesleg örülök, hogy beléptem, végre tudom, hogy, hogy is működnek ezek az üzletek, tapasztalatot szereztem,rájöttem, hogy ez nekem nem megy,nem tudok embereket gátlástalanul hivogatni, csupán érdekből.
Mellesleg mai napig megosztom a pozitiv vagy negatív termék - és üzlet tapasztalataimat az ismerősökkel, ajánlok is problémákra termékeket amiket én is használok, és beváltak nálam.
Voltam más cégek előadásain, de eszemben sincs többé naivan rábízni magam a szponzorra és belépni .Ökonet, sciennet,nu skin, stb.

Regisztráltam a Lyonessnél, azért, ha tankolok akkor gyűljenek a pontjaim,vagy ha vásárolok a kikában stb. de mivel utalványt kell rendelgetni, (mivel még akkor nem volt kártya, lehet hogy azóta van) így annyiban maradt a dolog.Viszont a beléptetőm nem zaklat állandóan, mint egy-két sciennetes ismerős.Én a kettő között csak ennyiben látok különbséget.Persze mindenki azt mondja hogy az "ŐK A LEGJOBBAK"."EZ NEM MLM" "AZ ISMERŐSÖM 2 MILLIÓT KERES VELE HAVONTA"
Lehet, na de milyen áron,már a barátaimban is csak az üzletet nézzem,és minden egyes emberben?Egész éjjel azon törjem a fejem , hogy kit lehetne?Van egy ismerősöm, annyira beindult az üzlettől, hogy a pszichiátrián kötött ki.Hát döntse el mindenki maga, mire vállakozik.

Mivel kitöltöttem nemrég egy nyilatkozatot a forevernél, hogy igénybe veszem az összegyült vásárlási kedvezményemet, így az utóbbi vásárláskor 11000 FT-al kevesebbet fizettem a vásárláskor, tegnap 4500 Ft-al.Szóval most jöttem rá , hogy hogyan is jutok pénzhez, ebből az üzletből, és ha nem is sok pénz, bevallom jól esett,hogy mit mentem érte azt inkább nem írom,más ki sem mozdul otthonról ennyiért.De nem vagyunk egyformák.

Csak azért írtam, ezt a pár sort, hogy megosszam a tapasztalatomat másokkal,hátha segítek abban, hogy hogyan döntsenek, mielőtt még tudatlanul beszállnak valami hasonló üzletbe.

soklári 2008.12.10. 22:11:00

Én ki is jutottam külföldre. Kemény munka volt. Közvetítési díj volt - szeintem kemény (45000-úgy kell nekem) 69 napból megkaptam kb 50 napra valót. A többit azért nem akarják odaadni, mert állítólag lennének kötelezettségeim. Bejelentések stb. megállapodás szerint nettó bérről beszéltünk... Később megírom a cégneveket is - keményen... meg tán egyebeket is, hogy segíthessek másoknak. Sokkal nagyobb fórum kéne ezeknek. Irány az elkeseredett, csalódott hiszékeny emberek támadása... KEMÉNY!

Edus1976 2009.04.11. 20:11:58

Sziasztok!Mazsolázgatok a véleményezések között és a nagy része NEGATÍV!:-( Így az ember,hogy merjen belekezdeni bármibe is.Mindenhol vagy fizetni kell egy bizonyos összeget,vagy kezdő csomagot kell venni,ami alsó hangon is 40.000Ft.Ha valakit érdekel NEM NET MUNKA!hanem más jellegű ami havi szinten csak pénz kiegészítés,nem 100.000-ről beszélek tényleg csak fizetés kiegészítés.Nem piramis és nem beszervezős munka.Valós kifizetéssel!Akit érdekelne írjon nekem az edus123@citromail.hu-ra,és ott leírom a bővebb infót.

Aserti 2009.04.20. 15:54:50

Szia Edus!
Engem érdekelne a munka, amit tudsz ajánlani.Nekem a kis pénz is pénz!
Elárulod, miről van szó?
Azért írok a mélcímedre is, hátha itt nem olvasod!
süti beállítások módosítása